Gå til innhold

Forumtreff @ Hovefestivalen 2011

Cognomen

18 stemmer

1. 1. Hvilken dag passer det best med treff?

• Mandag 27.
      8
    • Tirsdag 28.
      5
    • Onsdag 29.
      4
    • Torsdag 30.
      0
    • Fredag 1.
      1
  2. 2. Hva skal vi finne på?

• Kun sosialisering
      7
    • Grilling
      9
    • Bading
      2
    • Frisbee/fotball osv.
      4
    • Annet, spesifiser i tråden
      1

Anbefalte innlegg

post-56874-0-00386300-1307809784_thumb.png

Kopierer like gjerne tråden som Milanjo laget i fjor, siden den funket veldig bra. Om noen vil legge noe til på førstesiden, kontakt meg eller skriv i denne tråden.

Hovefestivalen er like rundt hjørnet.

Det er flere forumbrukere som skal tilbringe deler av sommerferien sin på denne herlige festivalen, så i den anledning er det ikke annet en på sin plass med et forumtreff for alle interesserte.

Lyst til å være med? Si i fra her i tråden og/eller send meg en PM med hvilken dag du ankommer, mobilnr. eller lign. og hvor sikkert det er at du blir med. Litt av poenget er å prøve å få med så mange som mulig.

Hvem er med (og har sendt kontaktinfo)?

Cognomen - kan nåes på 938 676 98

Lakus (har sendt)

Haawy (har sendt)

Snikpellik (har sendt)

Flabba (har sendt)

Mumsen (har sendt)

Le Professeur (har sendt)

Milanjo (har sendt)

Thomaes (har sendt)

Hille (har sendt)

KvitKnekt (har sendt)

Big Tone (har sendt)

Endret av Cognomen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du prøver igjen i år ja? :p

Så klart! Du ditcha jo oss i fjor, så. :whistle:

Pluss at årets tur blir relativt spontan, siden jeg oppdaget at jeg plutselig hadde penger til overs og jeg drar alene. Så nye bekjentskaper (og gamle kjente) er alltid gøy!

Jeepers og Lakus, litt sosiale aktiviteter er ikke skadelig! Ser ingen grunn til at "ikke-forumister" ikke også kan være med, for den del.

Lenke til kommentar

du prøver igjen i år ja? :p

Så klart! Du ditcha jo oss i fjor, så. :whistle:

Pluss at årets tur blir relativt spontan, siden jeg oppdaget at jeg plutselig hadde penger til overs og jeg drar alene. Så nye bekjentskaper (og gamle kjente) er alltid gøy!

Jeepers og Lakus, litt sosiale aktiviteter er ikke skadelig! Ser ingen grunn til at "ikke-forumister" ikke også kan være med, for den del.

HALLO! jeg ditcha ingen... kjeg bare fikke aldri med meg når det var!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Foreslår at alle interesserte sender PM til Cognomen med navn og mobilnummer, så kan alle nås når treffet nærmer seg. (:

Lenke til kommentar

Foreslår at alle interesserte sender PM til Cognomen med navn og mobilnummer, så kan alle nås når treffet nærmer seg. (:

Ja, det hadde i utgangspunktet vært veldig fint.

Har også oppdatert førsteposten med de som har meldt sin interesse gjennom denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har blitt kjent, eller delvis kjent iallefall, med to karer fra Bærum som skal bortover på mandag 27. Har blitt tilbudt å sove over hos de dagen i forveien, dra i lag bortover og campe sammen. Om alt går etter planen kan jeg jo dra de med på treffet, om det er interesse for det? Jeg tenker bare at desto mer folk, desto bedre. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Disse ville iallefall ta lavprisekspressen fra Lysaker til Arendal v/Harebakken, og så buss videre inn til sentrum der i fra. Hvilken dag reiser folk bortover? Jeg hadde opprinnelig planlagt søndag, men det blir nå mandag i stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...