Gå til innhold

BK: Langøyene i Oslo

Anbefalte innlegg

Heisann! Mitt første bilde på Akam! Er ikke kjent hva som er riktig måte å legge ut bilder på her, men det ser for meg ut som man må starte en ny tråd. Fint om noen kan rettlede meg om det er feil. Vedlagte bilde er tatt på Langøyene i Oslo for noen dager siden. Jeg er spesielt glad i lyset som slippes inn ved lange lukkertider.

Mvh. Steve

post-220878-0-82092000-1307808083_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har også to andre alternativ

Bildekritikk og "ditt galleri"

Hvis du at flest mulig skal se bildene dine så bør du bruke månedstrådene, men her er det ikke sikkert du får noen tilbakemeldinger.

Ønsker du mer bildekritikk bruker du "bildekritikk"-forumet. Da får man flere tilbakemeldinger men kanskje ikke like mange som ser bildet ditt.

"Ditt galleri" har jeg ikke vært borti, men du kan jo se på noen av trådene som ligger der.

Edit; Hah, denne gangen slo jeg deg såvidt Nautica... :tease:

(med tanke på denne tråden...)

Endret av awesnes
Lenke til kommentar

Du har to muligheter for og legge ut bilder, den ene er som trondster sier legge ut bildene i den aktuelle månedstråd, der legger du ut bilder som du vil dele med andre, ingen krav der utenom den vanlige 1024 piksel på lengste side.

Du har også bildekritikken "BK", der legger du ut bilder som du vil ha tilbakemeldinger på, der vil du kritiske/konstruktive tilbakemeldinger, men du burde kun legge ut bilder som har en viss "kreativ/komposisjonsmessig utfoldelse".

Du kan også se på allerede publiserte bilder i BK og spør gjerne trådstarter hvordan fremgangsmåten er på bilder du finner interessant.

Velkommen til forumet og hvis du fortsetter å poste bilder av samme kvalitet som dette gleder du mange inklusiv meg :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...