Ron Burgundy Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Kommer fra et lite sted. Drar man til byen danser man på gulvet (alle som er fulle eller de få som kan å danse) eller sitter/står og snakker _med kjente_. Det er overhodet ingen kultur for å komme i snakk med nye folk, og jeg begynner å bli rimelig lei det. Syntes det er frustrerende, ikke bare fordi man ikke får så mange nye kjente (finnes alltid få unntak), men også fordi jeg ikke har denne "ferdigheten" med å komme i prat med nye folk. For å gjøre det klart: Miljøet rundt her tilsier at man ikke introduserer seg for nye folk i hytt og pine, og derfor har ikke jeg (eller noen andre?) lært dette her! Finner det litt frustrerende, siden jeg egentlig ønsker å ut på byen for å komme i kontakt med nye mennesker uten å være ravende full (for DA virker det plutselig som det er normalt å snøvle seg inn i "nye gjenger"... Hvordan virker dette her? = ) 4 Lenke til kommentar
steinar88 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 enkelt, dra på polet kjøp deg en flaske drikk deg sånn någe opp, så dra på byen det er som regel det folk gjør. hva man finner på i byen? tja, det husker du ikke dagen er på uansett. 4 Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Sløser penger på byen og havner enten på sykehust eller et annet sted i buskene eller hos en random stranger... 2 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Danser rart (les: steker) og snakker med fremmede, sånn stort sett. Endret 11. juni 2011 av SLIguy 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Dra til en større by. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg tohenrik Skrevet 11. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Siden UFC, K1, MMA og cagefighting generelt er forbudt å utøver profesjonelt her i landet så gir en tur på byen den perfekte trenings opplevelsen! Det beste er å ikke drikke overhode (dette er billig morro!!) også drar du ut og finner første og beste fulle karen som mener han er sterkest i gata! huskeliste til tur på byen: tannbeskyttelse sportsteip (man ønsker jo ikke å sprekke huden på knokene sine gjør man vel) Endret 11. juni 2011 av tohenrik 12 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Høres faktisk veldig morro ut det der dog ekstremt stygt å utnytte fulle personer på den måten ^^ Endret 11. juni 2011 av Dj_Evelen 1 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hva folk gjør ute p byen? Personlig favoritt er å bli dritings. Ellers er inngangspengene bortkasta... 1 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg og mine venner drikker oss kanakas og cockblocker alt og alle vi kommer over, bare ved å være mer awesome. :DDDD Lenke til kommentar
Populært innlegg Alvorlig Skrevet 26. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. juni 2011 Hva jeg gjør ute på byen? Dilter etter de andre, setter meg i en krok eller ved baren. Drikker og speider litt etter damene. Analyserer hvor slutty de alle ser ut og hvor utrolig heldige de må føle seg som er så beglodd, så betafset og så betraktet av alle de stinnkåte mannfolkene rundt dem som raver og raper som aper og andre primater. Innimellom sier jeg ting for å jatte med folk i fylla, noe jeg vanligvis aldri gjør i edru tilstand fordi jeg hater det. Iblant kan man også finne meg sittende og lytte til popmusikk eller annen elendighet uten å faktisk bry meg eller bli plaget av det, da alkoholen svekker min vurderingsevne. Vanligvis drikker jeg bare øl dessuten, for sprit har en tendens til å gjøre meg litt mer giret og aggressiv og da hadde jeg kanskje drept noen i alkorus akkompagnert av Britney eller en eller annen autotune-neger fra Radio-verdenen®. Øl gjør meg dessuten veldig sløv, så hvis anledningen faktisk byr seg - noe som er min favoritt - så blir noen andre også så sløve at de enten vil avslutte kvelden og gå hjem, noe som er å foretrekke så jævlig som det er å gå på byen (poengløst og patetisk). ELLER - en av de andre favoritthobbyene mine - å gå til en mer stille plass, eller bare ute på fortauet, i gata eller på toppen av et eller annet sted med grei utsikt, for så å diskutere meningen med livet eller noe annet semi-filosofisk som er ekstra gøy i fylla. Den beste varianten er å sitte og sløve seg ihjel på øl mens man hører nøyaktig den musikken man selv vil sammen med en venn - og diskutere enten damer eller konspirasjoner og noe annet kvess. Men alt dette er kompensasjoner for at jeg ikke har ei dame å pule villt på. 13 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Man drar på byen for å knulle eller slåss. Lykkes man ikke med førstnevnte, finner man alltid noen å banke i en taxikø. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Innser nøyaktig hvor taper du faktisk er. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Man kaster bort tid og penger. 1 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Min tid på byn (da i Bergen/Trondheim) er stort sett forbi, men det var sjelden jeg kom i snakk med helt ukjente folk. Møtte jeg noen nye var det stort sett fordi vi hadde felles kjente som introduserte oss. Det må da være noen som kjenner noen du ikke kjenner? Begynn og snakk med de du kjenner og hils på de du ikke kjenner i samme gruppe. Plutselig så kjenner du de og. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har møtt noen få som har ordentlig talent for å få kontakt med ukjente, men ellers så går det vel for de fleste i de som de kjenner fra før av + deres venner. 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Jeg drar ut så og si hver eneste helg. Hvorfor? Vel fordi jeg er singel, de fleste andre i min omgangskrets drar ut og det er ikke stort annet å finne på når det regner ute og jeg ikke har sommerferie. For meg er den som en "frihet" hvor jeg kan ha det artig for en hel kveld, snakke med nye mennesker og mye spennende som ikke skjer i hverdagen kan skje. Jeg blir rastløs dersom jeg sitter hjemme på en lørdagskveld og ser en film eller hva det nå skulle være. For meg er det som å gå glipp av veldig masse spennende som skjer der ute på byen og jeg går glipp av å møte fine jenter, morsomme mennesker, gamle bekjente, kompiser, potensiell kjæreste etc etc. Så hvorfor da "kaste vekk" en lørdagskveld på en film man kan se på en kjedelig søndag? For meg går det som regel slik: - Kjøper drikke. Eventuelt noe nye klær eller stæsj.. - Hooker opp med kompiser. Vi drar på kompisvors eller vors til noen bekjente. Og her er det for meg; jo større - jo bedre. Aller helst ser jeg at det er jenter som eier eiendomen og at det er folk utenfor min hverdagslige omgangskrets som er representert i flertall. - Vi har det gøy på vors. Prater om alt mulig rart, hilser på en god del mennesker og bare lever livet. - Drar på byen. Her går 2-3 utested som regel igjen og man danser, kjøper ting i baren og har det gøy. - Drar på en kebabsjappe for å prate piss med kjente over en kebab. - Reiser hjem i taxi eller kompiser som kjører. Er ikke denne miksen bedre enn god bok, film eller hva.. nei da. Endret 28. juni 2011 av Mantoius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå