Mørbradbiff Skrevet 11. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) En litt gøyal måte og kjøpe t-skjorter på. Du svarer på 6 spørsmål, og ut i fra spørsmålene så velger de en t-skjorte for deg. Og hvilked tskjorte du får, finner du ikke ut av før den er i posten... Du kan også velge og få med forundringspakker... Link til www.hipstery.com Link for dem som vil ha 2 euro rabatt NB: Husk 200kr grensa Endret 11. juni 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 11. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2011 Oi, denne siden har jeg faktisk stumblet over noen ganger! Har vært litt skeptisk til den, men jeg forstår at du er fornøyd? Er det noen mulighet til å angre om du virkelig HATER skjorten du får? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Fant selv siden ved stumbleupon. Ut i fra det jeg googlet virket det seriøst. Både jeg og en kompis har bestilt der i fra. Var rask levering. Hater man skjorta, så kan man bytte den uten problemer (sier de). Legger inn et innlegg i morgen om hva jeg fikk Endret 13. juni 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 Åh, da virker det jo ganske så perfekt! Bør jo være en gyllen mulighet til å finne en skjorte ikke så mange andre rundt deg har. Med en gang jeg blir atten (og får fungerer-over-nettet-bankkort, yeah) skal jeg forsøke meg på en. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 Kul ide. Har lyst til å bestille, selv om navnet på siden ikke er helt min greie. 1 Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 Denne kommer jeg over hele tiden når jeg stumbler! Tror dessverre ikke jeg tørr å ta sjansen på dette likevel.. Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Åh, da virker det jo ganske så perfekt! Bør jo være en gyllen mulighet til å finne en skjorte ikke så mange andre rundt deg har. Med en gang jeg blir atten (og får fungerer-over-nettet-bankkort, yeah) skal jeg forsøke meg på en. Visa SpendOn (y) Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg mottok en spraylakkert konvolutt med denne t-skjorten, gammel lp-plate, tysk tegneseriebla fra 1982, postkort og klistermerke.... Synn at jeg ikke har lp-spiller, og at jeg ikke kan tysk.... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Betaling skjer med hjelp av paypal, som skal være trygt. Her er bilder av skjorter andre har fått... @constance: Mener man kan bankoverføre penger til paypalkontoen om du ikke har visa. . Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Du trenger ikke engang ha en PayPal-konto. Nå kan du betale med kort, igjennom PayPal, uten å være medlem. Kommer som regel opp som alternativ til venstre for innloggingsboksen. Personlig har jeg aldri overført penger til PayPal, men lar de heller trekke pengene selv når jeg kjøper noe via PayPal. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Da har jeg faktisk bestilt en t-skjorte, så får vi se hvordan den blir seende ut. Morsomt konsept. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Morsom idé, men rimelig random forundringspakker. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Dere som har bestilt, hadde vert kult om dere kunne vise/fortelle hva dere fikk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Dette virket gøy, kanskje jeg skal prøve. Jeg er i hvert fall interessert i å se hva dere andre får. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg bare måtte. Bare synd at den største pakken er 20 kroner over tollgrensen. Jeg gikk dermed for mediumpakken. Kanskje det fungerer om man bruker 2 referals? Om noen har lyst til å teste er min lenke for €2 i rabatt her og dere finner jo en i åpningsinnlegget. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Kun 1 kode kan brukes om gangen. Men ser her at de legger ut rabbattkuponger på tweeter som vist kan kombineres med kodene i tråden. Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg fikk samme t-skjorta som lakshore ( ). Jeg fikk også med: 2 stk. klistremerker 1 tysk ep-plate (Lieb Vaterland) 2 stk. gamle tyske bilder, en med gammel lim bakpå 1 tegneserieblad Nå skal jeg bestille den største forundringspakken for å se hva som er i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå