Dufen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg kommer meg ikke inn på www.utorrent.com... Er denne ikke mulig å laste ned lengre? Eller er det bare nedetid? Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Hmm, kommer ikke inn jeg heller. Blir bare videresent til youtorrent.com. Edit: Men det er kanskje chrome som skal være smart... (det med videresendingen). Endret 11. juni 2011 av blured Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hva med download.com? Finnes vel noen speil der ute som har programmet... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Det var bare nedetid... Kom inn der på kveldingen og fikk lasta ned utorrent igjen. Måtte laste det ned etter en total hddkræsj... Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Utorrent er blitt bloated. Anbefaler Tixati. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Utorrent er blitt bloated. Anbefaler Tixati. Bloated med hva? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Hva vil det si at den er "bloated"? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Legger ved den gamle versjonen av µTorrent for de som ikke kan fordra den nye med den stygge runde logoen. V2.0.4 uTorrent.rar Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Takk for det, men logoen gir jeg beng i... Ville bare laste ned Lawman med Steven Seagal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Utorrent er blitt bloated. Anbefaler Tixati. Tillater Tixati renaming av torrentmapper? F.eks dersom jeg laster ned en episode så pleier jeg å rename mappen i utorrent for å få det mer oversiktlig og penere. Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Utorrent er blitt bloated. Anbefaler Tixati. Bloated med hva? Nye funksjoner som ikke er til nytte. Hva vil det si at den er "bloated"? At det legges til nye funksjoner ved oppdateringer. Tillater Tixati renaming av torrentmapper? F.eks dersom jeg laster ned en episode så pleier jeg å rename mappen i utorrent for å få det mer oversiktlig og penere. Jeg kan dessverre ikke se at man kan det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Nye funksjoner som ikke er til nytte. (..) At det legges til nye funksjoner ved oppdateringer. Hvorfor er det et problem? Man kan da velge å ikke bruke de funksjonene om man vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå