vikingkylling Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg kan si rett ut at jeg har fått nok av folk som foretrekker å klage fremfor å ha det moro. Stadig vekk ser vi tråder fulle av folk som har kjøpt et spill, spilt noen minutter og går rett på forumet får å klage over hvor dårlig spillet er. Nå senest har vi Duke Nukem Forever. Nei, det er ikke Duke of War. Det er ikke Call of Duke. Det er ikke Dukezone 4. Det er et nytt Duke Nukem FPS. Det har tatt fjorten år å lage, så selvsagt er det utdatert på mange områder. Selvsagt er det meste gjort før i andre spill. Men det er ikke poenget. Poenget er at det er Duke Nukem. Vi visste hva vi gikk til. Etter fjorten år med Previews må du ha vært ganske fjern i toppen for å ikke ha visst hva Duke Nukem egentlig er. Når det er sagt er det jo alltid morsomt med folk som klager over at de nyeste spillene ikke er 100% bedre enn et spill som kom for to dager siden, men likevel gjerne innrømmer at de spilelr retro-spill. Det er hele poenget med denne tråden. La folk som foretrekker å klage ha sine egne tråder. Denne er for folk som spiller for å ha det moro. Hva så om det ikke er full 5D med ultrasupersonisk lyd og 6000 folk i multiplayer på en gang? Det er moro å spille det. Det er alt som betyr noe for oss i denne tråden. Vi kan diskutere alt av spill her, uansett plattform, sjanger, årstall eller hva vi vil. Lenke til kommentar
olapola84 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 jeg trudde de fleste spilte for å ha d morro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå