Mr_Tiger Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Lurte på hvordan jeg kan starte opp et program automatisk når pc slår seg på? Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Legg til link til programmet i oppstartsmappen i windows. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Legg til link til programmet i oppstartsmappen i windows. Mulig det er et dumt spørsmål, men hvor ligge oppstartmappen i win7? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Nå sitter jeg på en engelsk xp, men det er nok samme måte som her. Trykk på startmenyen og finn frem til oppstartsmappen (heter startup her), og åpne den og link til det programmet du vil skal åpnes. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Finnes det en funksjon som gjør at programmet starter etter f.eks 10 sec? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Du kan bruke program til det, men selv syns jeg en bat fil er greiest til slike ting. [kilde] To delay the start of certain programs, simply write a simple batch file. I wanted to delay the start of CoreTemp by 30 seconds, so I wrote a batch file as follows: @echo off ping -n 30 localhost > nul start "title" "c:\program files\coretemp.exe" Save the file as "mystartup.bat" and have your start up menu point to that. the "30" is the number of seconds to wait before coretemp is started. You can change it to whatever value you like. I then have windows start up the batch file during start-up, which will then delay 30 seconds, before starting up coretemp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå