hoyre Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Hei! Jeg lurer på om det er dette programmet dere bruker på IT2 til programmering? Edit: Kan man for eksempel bruke dette programmet til å lage den oppgaven de ber om i oppgave 2 på denne it2-eksamenen(høsten 2010). På forhånd takk! Endret 11. juni 2011 av hoyre Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Ingen som kan besvare spørsmålene jeg lurer på? Lenke til kommentar
jeIIy Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 vi kodet i javascript med adobe flash. Vil tro det er likt for alle, siden sensorer ikke kan alle programmeringsspråk Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Vi brukte det programmet i IT2, ja. Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Vi brukte det programmet i IT2, ja. Takk for svar! Men vet du om det er mulig å programmere den oppgaven jeg nevnte i det første innlegget i dette programmet? Bruke dere forresten noen andre programmer til IT2 i programmering og multimediadelen? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ja, det er absolutt mulig. Hadde den oppgaven da jeg gikk opp i IT2 som privatist som første gang. Gikk ikke så fantastisk bra da (3), men håper det gikk bedre denne gangen. Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Ja, det er absolutt mulig. Hadde den oppgaven da jeg gikk opp i IT2 som privatist som første gang. Gikk ikke så fantastisk bra da (3), men håper det gikk bedre denne gangen. Tusen takk! Tenkte å prøve å lære meg litt programmering i det programmet, siden det er vi også skal ha om i IT2 - da får jeg et lite fortrinn:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå