JammenIkkeLettDaGitt Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hei folkens Har bestemt meg for nye telefon og Samsung Galaxy S II havner høyt på ønskelista. Ett praktisk spørsmål angående størrelse: Går det greit i ha den i bukselomma? Vi snakker da om en vanlig olabukse for praktiske formål....... JILDG Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ikke noe problem i det hele tatt, den glir lett ned i lomma og ligger der uten ubehag. Den ser også større ut på bilder enn det den egentlig er i virkeligheten. Den er et underverk av en telefon, så det er bare å løpe og kjøpe! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Den går bedre i lomma mi enn N900, N97 og N8 gjør. Trodde også det skulle gå dårlig, men går snabla bra. Lenke til kommentar
sanztra Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jepp, merker mindre til den enn min tidligere iPhone 3Gs selv om den har større flate - hjelper godt at den er tynn og har lav vekt. Var selv litt skeptisk på det området, siden jeg ikke er veldig stor av størrelse, men det har ikke vært noe problem. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jepp, merker mindre til den enn min tidligere iPhone 3Gs selv om den har større flate - hjelper godt at den er tynn og har lav vekt. Var selv litt skeptisk på det området, siden jeg ikke er veldig stor av størrelse, men det har ikke vært noe problem. Kan ikke si meg mer enig. Hadde selv 3GS tidligere og la mer merke til den enn S2. Er meget fornøyd med å kunne ha den i front lommen på buksa Lenke til kommentar
JammenIkkeLettDaGitt Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Takker for rask respons, da er saken klar! JILDG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå