Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan jeg bruke town portalene til Haven?

Jeg har bygd de i hver eneste by, men jeg får ikke til å bruke dem. -_-

 

Lurer på det samme. Klarte det i betaen, men fungerer tydeligvis ikke på samme måte i den ferdige versjonen.

 

Du finner det i magiboka til Heroen din. Åpne den, og klikk på symbolet. Velg deretter hvilken by du vil transformere til.

Lenke til kommentar

Jeg ble litt paff når jeg ikke fikk "continue" etter to tutorial campaign oppdrag. Måtte hoppe til en annen faction sin campaign. Får jeg fortsette på Slava sin story senere da?

 

Og HERRE som voice actingen suger i den campaignen. Necro-campaign er jo en fryd å høre på i forhold.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det silkesverdet? Det er bugga, eneste måten du kan få beholde det er å save med en gang du får det, quite til desktop også starte på ny

Bah. Typisk. -_-

 

Jeg ble litt paff når jeg ikke fikk "continue" etter to tutorial campaign oppdrag. Måtte hoppe til en annen faction sin campaign. Får jeg fortsette på Slava sin story senere da?

 

Og HERRE som voice actingen suger i den campaignen. Necro-campaign er jo en fryd å høre på i forhold.

Nei, den stopper der, du får hoppe videre til Haven campaign 1.

Leste ei liste et sted i hvilken rekkefølge det lønte seg å gjøre de forskjellige campaignsa for å få historien i rett rekkefølge, men jeg bare hoppa på de forskjellige i tilfeldig rekkefølge før jeg endte opp med en 4 timer lang skirmish i stedet.

Lenke til kommentar

Jeg liker at når man kjøper "all troops" får man samlet troppene fra alle byene den uka der man kjøper dem.

Slipper å kjøpe småheroes kun for å frakte tropper til sjefsheroen din da.

 

Tok riktignok en stund før jeg skjønte det. Satt og lurte på hvorfor i pokker det aldri kom nye troops i andre byer enn akkurat den jeg trykka "buy all" i. I de andre spillene måtte man jo innom alle byene og kjøpe tropper, og så frakte dem rundt.

Lenke til kommentar

Jeg liker at når man kjøper "all troops" får man samlet troppene fra alle byene den uka der man kjøper dem.

Slipper å kjøpe småheroes kun for å frakte tropper til sjefsheroen din da.

 

Så der er sånn det er!! Haha, lurte på det samme, men konkluderte i at de forsøkte å balansere spillet ved å gjøre at flere byer ikke skulle bety flere units :S Lærer noe nytt hver dag :D

Lenke til kommentar

Ja. Det gjør det litt vanskeligere å holde oppe forsvar i alle byene, hvis man bare trykker Buy all på byen man står i, kommer det ingen troops i de andre byene. Alle pooles til din by. Kjekt for å booste hovedheroen sine tropper såklart. Ikke så kjekt mtp forsvar av de andre byene :p

Lenke til kommentar

Det irriterte vettet av meg i andre tutorial mission..tror jeg holdt på LITT for lenge med den. Der er det jo limits på hva man får bygge. Så jeg hadde bare town portal i en by, men ikke de andre. Og misforsto hvordan det funket, så jeg teleporta main heroen min MILEVIS vekk fra frontlinja :p

 

Og bare 2 troop types jeg kunne kjøpe. Heldigvis hadde jeg over 400 av hver så jeg dosa "lord whatshisname" ganske greit i slottet hans og fikk Victory. Tro jeg holdt på i 4 timer bare med det mappet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Necro er utrolig sterke, ghoulene er jo rene bautastenene. Og ved hjelp fra ghost/spectre, necromancy, life drain mm. står dem i mot bortimot alt.

 

Liker også at Haven ikke føles så "menneskelig" ut lenger, men litt mer sånn heavenly :innocent:

 

Inferno føles dessverre litt underdimensjonerte ut. Animasjonen og størrelsen står ikke stil til skaden de utgjør føler jeg.

 

Stronghold har jeg ikke gjort meg opp noen konkret formening om enda. Savner muligens Wyverns og Harpiene synes jeg ser litt skralle ut.

 

Sanctuary har jeg ikke prøvd enda, men de virker greie nok. Fikk litt pokemonfeeling av han hoppepadda, samt litt shark tale av han med klubba.

Lenke til kommentar

Necro er utrolig sterke, ghoulene er jo rene bautastenene. Og ved hjelp fra ghost/spectre, necromancy, life drain mm. står dem i mot bortimot alt.

Helt enig, necro er best!

 

Liker også at Haven ikke føles så "menneskelig" ut lenger, men litt mer sånn heavenly :innocent:
Har ikek spillet dem så mye men de er nesten like bra som necro men litt svakere healing.

 

Inferno føles dessverre litt underdimensjonerte ut. Animasjonen og størrelsen står ikke stil til skaden de utgjør føler jeg.
Det som er digg her er teleporting utenfor kamp, gating og den helt klart beste gubben, pit lords er syke!

 

Stronghold har jeg ikke gjort meg opp noen konkret formening om enda. Savner muligens Wyverns og Harpiene synes jeg ser litt skralle ut.
De er utrolig sterke men du kommer og miste gubber hele veien dessverre.

 

Sanctuary har jeg ikke prøvd enda, men de virker greie nok. Fikk litt pokemonfeeling av han hoppepadda, samt litt shark tale av han med klubba.

Liker denne borgen som også kan gå direkte på vann uten bruk av båt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...