Mildir Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 townview blir fiksa, de rakk det bare ikke før launch Lenke til kommentar
Seal Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Er det slik at man faktisk må runde hver enkelt rases kampanje for å kunne spille som dem i skirmish eller mp? Ser sånn ut akkurat nå, ettersom jeg kunne spille som heaven med en gang jeg rundet deres kampanje, men ikke før. Dette gjør ikke meg noe, ettersom jeg alltid spiller kampanjen først, og syns faktisk det er litt stilig, men tipper mange ikke finner dette særlig positivt. Forresten, kampanjen må være den beste i Heroes' historie . Spør du meg, har den aldri tidligere vært i nærheten av "bra", men det syns jeg jaggumeg den er nå! Storkoser meg! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Man vet jo hva amerikaner lager, er vel strengt tatt bare en type spill. Stikkord Ironisk at du mener dette, da Heroes I, II, III og IV ble laget av amerikanere, og det samme ble soundtrackene! Link Lenke til kommentar
Seal Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Man vet jo hva amerikaner lager, er vel strengt tatt bare en type spill. Stikkord Ironisk at du mener dette, da Heroes I, II, III og IV ble laget av amerikanere, og det samme ble soundtrackene! Link Jeg kunne formulert meg annerledes: Man vet jo hva amerikanerne spiller, er vel strengt tatt bare en type spill. Forresten savner jeg NWC Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Er det slik at man faktisk må runde hver enkelt rases kampanje for å kunne spille som dem i skirmish eller mp? Ser sånn ut akkurat nå, ettersom jeg kunne spille som heaven med en gang jeg rundet deres kampanje, men ikke før. Dette gjør ikke meg noe, ettersom jeg alltid spiller kampanjen først, og syns faktisk det er litt stilig, men tipper mange ikke finner dette særlig positivt. Forresten, kampanjen må være den beste i Heroes' historie . Spør du meg, har den aldri tidligere vært i nærheten av "bra", men det syns jeg jaggumeg den er nå! Storkoser meg! Nei, men du må lage en hero for hver av rasene for å bruke dem i skirmish eller MP. Dette klagte vi på under betaen, de sa det ikke skulle være slik når spillet kom ut, men de har tydeligvis ikke gjort noe med det. ------------------------------------------------------------ Edit: Patch 1.1.1 er ute, fikser en rekke av feilene folk opplever: http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/news/details.aspx?c=tcm:21-29807&ct=tcm:6-231-32 Endret 17. oktober 2011 av -=PRO=- Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Vil starte med å si at jeg IKKE har lest gjennom alle 7 sidene, så beklager vist dette har blitt diskutert før. Er merkelig at det ikke går ann å gjøre NOE menst man venter på sin tur. Skulle no tro at etter 5 spill så burde de ha fått til at vi kan se på helten vår, lese om mobs, se inne i byen osv osv. Er mye vi kan gjøre uten å gjøre noe. ------------------------------------------------------------ Edit: Patch 1.1.1 er ute, fikser en rekke av feilene folk opplever: http://might-and-mag...ct=tcm:6-231-32 Please find the pre-release patch notes for Patch 1.1.1. • Hot fix on default setting video option detection at start-up causing possible dead locks on laptops • Blinking cursor fix • Fixing a version number issue Hopefully it should be live this evening! Hehe, en rekke med feil var no litt å ta i. men spillet fungerer no vertfall kanskje på bærbar pc no da. Endret 17. oktober 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Leste den siste setningen som "Fixing a various number of issues", hehe. Men angående spørsmålet ditt, så kan du ikke gjøre noe særlig mens du venter på din tur. Det er veldig mye som gjenstår i spillet, og det er egentlig utgitt alt for tidlig (til tross for å ha blitt utsatt et halvt år). De har ikke en gang simultanious turns i MP... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ser ikke ut som den patchen har kommet til steam enda heller. Tror jeg venter et par mnd med homm 6. Følest uferdig, og orker ikke å bruke tid på et slikt produkt. Må si at jeg egentlig angrer på at jeg falt i ubisoft fella igjen :/ Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Leste den siste setningen som "Fixing a various number of issues", hehe. Men angående spørsmålet ditt, så kan du ikke gjøre noe særlig mens du venter på din tur. Det er veldig mye som gjenstår i spillet, og det er egentlig utgitt alt for tidlig (til tross for å ha blitt utsatt et halvt år). De har ikke en gang simultanious turns i MP... Hehe, samme her Angående spillet så er jeg veldig fornøyd.. Har ikke opplevd mange bugs og er positiv til forandringene de har gjort fra III'ern. Har ikke spillt mer enn 3 necro campaigns da, men det er vel 10+ timer.. Har dog hatt noen problemer med savegames, ser ut som det er overbelastet på ubisoft sin side? Ikke vet jeg.. Edit: Ny patch er ute for de som har problemer med laptop.. Post gjerne erfaringer om den! Endret 18. oktober 2011 av Woopfish Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Heroes III lenge leve!! 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 noen som har spillet på steam og får patcha opp spillet? Fungerer enda ikke på min laptop. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg så ved en tilfeldighet at spillet oppdaterte seg i stad (på Steam). Håpet det hadde noe med townscreenet å gjøre, men så ei Jaja, lever fremdeles i spenning. Kom forøvrig til å tenke på hvor enormt stilig det hadde vært om Dungeon hadde kommet i en tidlig DLC. Hovedansvarlige for spillet, som jeg ikke kan navnet på akkurat nå, sa jo tross alt at dette var hans favorittrase, så det hjelper kanskje en smule, hva vet jeg Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Jeg så ved en tilfeldighet at spillet oppdaterte seg i stad (på Steam). Håpet det hadde noe med townscreenet å gjøre, men så ei Jaja, lever fremdeles i spenning. Med tanke på at de brukte 9 mnd på den nåværende town screen med påstand om at den var et "work in progress", så tror jeg ikke du skal forvente noe særlig før 2012. Personlig tror jeg ikke det kommer før første utvidelsespakke. Det er forresten kommet frem at utvidelsespakkene skal bestå av to raser hver! Rolland from Heroes-fr attended a Heroes 6 meeting with Erwan Lebreton, Julien Pirou (Marzhin) and Irina Kassina.... 4. There was a discussion about expansions (nothing official), but there will be 2 factions per expansion. They will release the first faction of each expansion through free DLC/patch while they work on the expansion and the second faction will be released with the expansion. 5. Marzhin also confirmed that the Academy would be back ... but he didn't say when ! http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=24719&pagenumber=22 Endret 18. oktober 2011 av -=PRO=- Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har prøvd spillet litt nå (ikke så mye enda) og inntrykket jeg sitter igjen med er vel egentlig at jeg like så godt kan fyre opp Heroes III igjen uten at jeg ville merke den store forskjellen. Og de dialogene som popper opp når man spiller campaign er helt latterlig teite. Virker som de tror spillerne er barnehagebarn eller noe i den dur 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Herlig at det kommer to nye raser hver gang. Joa, man kan klage så mye man vil priser og griske utgivere, men jeg syns i alle fall det er toppers at det kommer. Når det gjelder oppgraderingen av towensc. så tror jeg det faktisk kommer om ikke altfor lenge. De sa det ikke ville komme før utgivelsen, men at det er deres hoved-prioritet. Ville de sagt at de høyest sannsynlig ikke ville rekke det før utgivelse hvis de faktisk bruker mange måneder ekstra på det? Kanskje, men foreløpig er jeg positiv! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Liker spillet veldig godt, mye bedre enn hva jeg likte heroes 5. Den beste oppgraderinga er loadingtida, som var grusom lang i heroes 5. Campaign er også unektelig mye bedre i IV enn noe heroes spill hittil. Det at de har fjerna randomfaktoren er også en fin ting, da spillet blir mye bedre egnet til MP. Lenke til kommentar
kjeksa30 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 ADVARSEL ! Vil advare brukere mot å kjøpe spill fra ubisoft. Opplever utrolig dårlig kundeservice.. Min historie: tastet feil kode ved registrering av spillet(var 3forskjellige koder i eska)(reklame av div).Dette gjør at jeg kun kan bruke halvparten av funksjonene på spillet.Har i dagesvis prøvd å kontakte ubisoft, og når jeg idag får svar krever de at jeg tar screenshots av kjøpskvittering, eske som spillet kom i , koden jeg brukte, samt den koden som skal brukes.Alt dette må sendes på mail.Naturligvis funker ikke attachment-systemet deres, og det går ikke an å ta reply må mail fra dem, men må istedet inn på deres nettside for å få tak i ubisoft.Nå venter jeg på svar fra dem, og regner med det tar minst to dager til fram og tilbake før jeg kan spille HOMM6.Utrolig frustrerende..Alt dette kunne vært unngått om ubisoft kunne hatt en funksjon som informerte at jeg hadde tastet feil registreringskode.. Nei..UNNGÅ ubisoft.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Unngå Ubisoft fordi du gjorde en feil? Mmm... nei, tror nok ikke det. Prøv heller å se om du taster rett kode neste gang, spesielt når det flere koder å velge mellom. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har prøvd spillet litt nå (ikke så mye enda) og inntrykket jeg sitter igjen med er vel egentlig at jeg like så godt kan fyre opp Heroes III igjen uten at jeg ville merke den store forskjellen. Da tror jeg du ikke har spilt dette nok, eller at det er lenge siden du spilte H3. Det er drastisk store forskjeller mellom de to. Når det gjelder oppgraderingen av towensc. så tror jeg det faktisk kommer om ikke altfor lenge. De sa det ikke ville komme før utgivelsen, men at det er deres hoved-prioritet. Ville de sagt at de høyest sannsynlig ikke ville rekke det før utgivelse hvis de faktisk bruker mange måneder ekstra på det? Kanskje, men foreløpig er jeg positiv! Det er ikke noe galt å være positiv, men på 9 mnd så gikk de fra dette: Til dette: Alt annet var identisk, og det endelige resultatet mente de var "skikkelige town screens", helt til fanskaren klagte i nesten et år. Plutselig "er vi alle enige" at de trenger forbedring. Jeg håper de blir gjort skikkelig denne gangen, og at de gjør det fort. Men etter å ha blitt fortalt akkurat det samme i et år er ikke forhåpningene mine så alt for store... Lenke til kommentar
kjeksa30 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Unngå Ubisoft fordi du gjorde en feil? Mmm... nei, tror nok ikke det. Prøv heller å se om du taster rett kode neste gang, spesielt når det flere koder å velge mellom. Verre er det ikke. Normalt blir du jo advart, om at du har tastet feil kode, slik at du får tastet rett..Men ubisoft godtok jo denne koden, og lot meg heller ikke endre den på noen måte.Var jo minst 3 koder i esken, og den jeg tastet inn stod det homm6 på.Men dette var vist en bonuskode, som du skulle taste etter at du hadde startet spillet.Dette står det jo ikke noe om på kodearket.. Synes ubisoft svikter på mange punkter, og når det skal være såååå vanskelig å få skiftet til rett kode så mener jeg det er på min plass å advare andre.. Sitter nå igjen med ett uspillbart spill som jeg har betalt 349kr for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå