Seal Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Bare jeg som ikke har fått den patchen alle snakker om?? Sies at de skal ha oppgradert town view i den Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det er nok ikke samme patch. Den som er ute nå er 1.1, fikser litt bugs, balanse og inneholder noen nye kart. Town view kommer (forhåpentligvis) etter hvert. Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Bare jeg som ikke har fått den patchen alle snakker om?? Sies at de skal ha oppgradert town view i den Står dessverre ikke noe om town view i patchnotes! men de har sagt det kommer så vi får bare vente.. kilde: http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/news/details.aspx?c=tcm:21-25656&ct=tcm:6-231-32 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Åja, da er ryktene jeg har lest vært feil da Men har uansett ikke fått den patchen heller... Endret 14. oktober 2011 av Ferb Lenke til kommentar
blomsty Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Åja, da er ryktene jeg har lest vært feil da Men har uansett ikke fått den patchen heller... Jeg fikk patchen automatisk etter jeg hadde installert. Virker som den søker etter nye oppdateringer hver gang man starter spillet, så er i såfall rart om du ikke har fått den. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Åja, da fikk jeg den kanskje med en gang da Forresten, har på følelsen at kampanjen kan ta greit lang tid å spille gjennom. Fire timer og er fremdeles på tutroial Det like mæ!! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Har ikke fulgt i tråden. Men kan alle teste spillet (beta) nå uten at man må ha forhåndsbestilt det? Er det noen form for Open beta? Ser ut som spillet allerede er ute :!: Endret 14. oktober 2011 av Merko. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Haha, det er nok uta, ja. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Hmm, litt snodig at de eneste oppdragene for Heaven er tutorialen... Men morsomt var det! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det er derfor vi har Custom Games og Multiplayer. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Enorme problemer med dette spillet. Acer 5750G 6 gb ram, 2 gb dedikert Nvidia 540m. Har det samme problemet som veeeldig mange andre, nemlig svart loading v/ launch. Prøvd den regeditgreia, det funka ikke, men gav en litt annen type feil. Tester en reinstall nå, så... Utrolig frustrerende, særlig når folk sier at både demo og beta fungerte bra, men retail ikke funker for dem... Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 utviklerne annonserte på facebooksiden dems at de jobber på spreng for å få fiksa det, heldigvis Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Åh, jeg koser meg glugg ihjel med dette spillet. Brukte 5 timer på 2. tutorial level. Holder nå på med første Necromantic level og har spilt i 5 timer. Ser frem til MASSE tid på dette herlige spillet! Har null problemer med spillet. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 De har virkelig gjort mye bra forbedringer siden beta. Som du sier koser meg godt med spillet Har ingen problemer heller. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Ikke jeg heller Føler meg nesten heldig som ikke ha fått ødeleggende problemer. Enorme problemer med dette spillet. Acer 5750G 6 gb ram, 2 gb dedikert Nvidia 540m. Har det samme problemet som veeeldig mange andre, nemlig svart loading v/ launch. Prøvd den regeditgreia, det funka ikke, men gav en litt annen type feil. Tester en reinstall nå, så... Utrolig frustrerende, særlig når folk sier at både demo og beta fungerte bra, men retail ikke funker for dem... Har utrolig nok også Acer 5750G, men har ikke hatt noen problemer. Har samme skjermkort også, men mer ram og i7. Håper allikevel på deres vegne at de fikser dette, for spillet er elsk. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har et gt540, og selv på lowest grafikk kjører det dårlig. Er en laptop med i5. Noen ideer? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 beste jeg kan anbefale er å se etter tweaks på ubisoftforumet, mye snadder der Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Argh, jeg sliter så hämskt mycke nå! Har tydeligvis brukt for lang tid og nå er alle fiender enorme hærer på over tusen... jeg labber rundt med 300-400 stykker av 3 creatures... Bah... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Så ... Hvor kan jeg billigst og / eller raskest få tak i dette spillet? De har det ikke på verken Expert eller Elkjøp her i dalen, og det er pes å dra inn til storbyen for et spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå