Seal Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Æsj, for ikke spilt. Beta-tilgangen burde jo dukke opp i biblioteket i Steam akkurat som forrige gang, men det skjer jo aldri... Kom igjeeen! Lenke til kommentar
kaldt Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jepp, sjekket før jobb og da var det oppdatert i steam. Bare å bli ferdig med arbeidsdagen nå Lenke til kommentar
Seal Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Hah, har fri i dag jeg Og laster ned i dette minutt! Gleder meg! EDIT: spilt 3-4 timer allerde Masse nytt! Herlig Endret 17. august 2011 av Ferb Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har fått starta litt på det, men kveldsvakt legger jo helt klart en demper på stemningen. Godt jeg har fri i to dager nå. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Demo av spillet er nå ute. http://www.gamer.no/artikler/92278/provespill-might--magic-heroes-vi-na/ Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Nok en gang synes jeg musikken i et Heroes spill er fantastisk Lenke til kommentar
Seal Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Har dere spilt det kartet med det store treet i midten, hvor nye ressurser dukker opp hele tiden?? Et utrolig stilig og taktisk kart, med en herlig vri! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg ble så forelsket i demoen at jeg måtte gå tilbake til Heroes 5 for å få dosen min. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Sliter så mye med bugs at det er ikke mulig å spille skikkelig. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Kan du komme med eksempler? Jeg har ikke hatt noen merkverdige bugs i demoen. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ser potensialet, men virker litt uferdig foreløpig. Bugs: hotkeys som ikke virker - skjer random i combat. annen merksnodig ting, kan være at det er meg som ikke har forstått game-mechanics men: jeg tar et fort og konverterer dette, det har en tilhørende bygning litt lengre borte på kartet som jeg også konverterer, for å få +1 growth på mitt beste creature. Når AI tar fortet, konverteres begge bygningene samtidig, mens når jeg tar fortet finner jeg ingen måte å gjøre dette på - heroen min må fysisk springe bort til bygningen og konvertere den. Virker rart. AI'en virker for øvrig litt dum, men det kan jo ha med vanskelighetsgraden å gjøre. Heroes har vel heller aldri vært kjent for smart AI. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Har merket at lydeffekter mangler i visse tilfeller, for eksempel når man slår med heroen. Andre som bare ser på stumfilm da? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg sliter med at unit production stopper. På kjøpe menyen står alle de forsjellige unitsene med "-144342" etc og det forandrer seg ikke når en ny uke starter. Taper fort, selv på easy når jeg ikke kan rekrutere nye tropper Lenke til kommentar
h_var Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Irriterende at det noen ganger er så vanskelig å se tooltipsa til forskjellige enheter. Virker som det skjer når du høyreklikker med en sverd/pil peker, men hvis enheten du har aktiv er utenfor rekkevidde kan du fint se dem. Et annet stort irritasjonsmoment når man prøver å avskjære en fiendtlig helt og har akkurat nok gampekrefter til å ta han igjen, men på mystisk vis får man ikke brukt den aller siste gamekraften i riktig retning *RAGE. Lenke til kommentar
kaldt Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Dersom det er flere som savner muligheten for simultaneous turn, gå inn på forumet til ubi stem på dette og skriv deres mening i tråden under. Vi må vise dem at vi iallefall bør kunne få valget til å ha dette. http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5861060878/m/7661010149 Endret 24. august 2011 av kaldt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det heter simultaneous, ikke simulations. Og jeg liker det ikke. Lenke til kommentar
kaldt Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det heter simultaneous, ikke simulations. Og jeg liker det ikke. Det er ikke verre enn at de gir oss som ønsker det mulgiheten til å velge når vi skal starte et multiplayer game. Classic eller simultaneous turns. win/win Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det heter simultaneous, ikke simulations. Og jeg liker det ikke. Det er ikke verre enn at de gir oss som ønsker det mulgiheten til å velge når vi skal starte et multiplayer game. Classic eller simultaneous turns. win/win Utifra pollen ser det ut til å være enten eller. I alle fall slik den er formulert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå