Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Yeah, jeg endte opp som han fyren. Har tatt en pause fra campaigns til patchen kommer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Hvem av fyrene? Han som aldri får avsluttet en campaign mission? Eller han som hadde en totalt fucked up hero skillsmessig og måtte begynne helt på nytt? Det minner meg om bossfight-flausen i Deus Ex: HR. De lager et skillssystem der man kan velge helt hva man vil, og overse combatskills for å bli en uber 1337 haxor stealth type f.eks. Men så kommer det helt påtvungne bossfights der du MÅ ha de og de combatskillene for å ha noen sjans. AKA fucked system. Endret 1. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Sistnevnte. Hmm, skal jeg huske til når jeg endelig får kjøpt Deus Ex: HR. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jepp, det er en ganske stor kontrovers det der, de leide inn et eksternt firma til å lage bossfightene, så de føles helt disjointed fra resten av spillet. Og har du ikke specca noe som helst combat-skills, er du temmelig screwed og må bare starte pånytt og specce annerledes. Sånt misliker jeg sterkt. Da kan man i det minste få lov å respecce skills som i MMORPG'r. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 nåh, jeg har snart spilt ferdig 3 campaigns, og de har vært relativt enkle. Eneste jeg kan se hvor det er en fordel å vite hva du bør velge, er inferno sin. Ellers har jeg gjort mange dumme valg selv, men det er absolutt ikke nødvendig å følge noe fasit på skills (De jeg har spilt, har blit gjennomført på normal) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Anbefaler å sjekke ut Heroescommunity.com for lesning på forum. Synes denne siden er en god del bedre enn forumet til Ubisoft. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Syns det uten tvil er Necropolis som er det stiligste rasen. Digger det store fokuset på healing, som gjør at jeg ofte slippet unna kamper med alle i behold. Dessuten liker jeg godt designet og egenskapene, så så langt er dette min klare favoritt. Savner dog litt av designstilen fra tidligere spill, spesielt 3ern... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Når jeg leser på HeroesCommunity, får jeg for meg at jeg burde mase mer på Direct2Drive for å få de fungerende kodene til å få tak i ingame-stæsjet jeg kjøpte deluxe edition for. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Vops, der hadde jeg plutselig spilt i 4 timer Jaja, vintertid er vintertid! 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Sliter med ganske mye lag! ikke noe galt med pc'en. Har til og med alt på det laveste nå og det lagger like mye, tregt og gå inn og ut, og da jeg rører på musa lagger det. Og inne på maps "hopper" tingene rundt. Får heller ikke spilt online, prøvde nettopp og joine en venn. Noen som vet hvordan man fikser dette? patch eller noe.. Endret 11. november 2011 av joakimz Lenke til kommentar
Seal Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Det jeg antar er siste oppdrag i Necropolis-kampanjen tar jo så å si en evighet! Blir virkelig aldri ferdig, og selv om jeg syns det er en god ting, begynner jeg å bli en smule lei det oppdraget... Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Etter å hatt spillet en stund må jeg innrømme at dette ikke var så gøy som jeg hadde håpet på. Har spilt Heroes 3 såpass mye at jeg har blitt lei av det, og dessverre er forskjellen mellom spillene så små at det å være lei av Heroes 3 betyr å være lei av Heroes 6. Fantastisk hvor lite spillet har endret seg over årene Lenke til kommentar
Seal Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Syns det er overraskende morsomt å bare spille dueller mot folk over nett. Er foreløpig ubeseiret med Necropolis Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Spillet tegner snart noen patcher. Er mange små feil i spillet nå dessverre. Arachne våpnet f.eks. Helt latterlig at det ikke er fikset ennå. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Blir bare mer og mer forelsket i dette spillet! Spiller det flere timer hver dag, og det er virkelig nostalgi i årene mine når jeg sitter godt lent tilbake i godstolen og spiller Heroes 6 med lyden av, og radion på. Heroes 3-feelingen er intakt! Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Veldig enig her! Tatt noen dagers pause nå men er snart tilbake igjen. Venter nå på x-pac & patches. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg måtte gi meg litt, for det ramla inn et Skyrim her plutselig... Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Savner de små snuttene som ofte kom i Heroes 3, for eksempel når du vant eller tapte. Ble nettopp ferdig med et game jeg har holdt på med i mange timer, tror brettet er huge, og ble skuffet da det ikke kom en snutt Menmen, spill fortjener all ros det kan få, spør du meg! Spiller fremdeles med Necropolis... Syns de virker veldig op Den healing-abilitien er jo helt syk :O Lenke til kommentar
NikZer Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) En ny patch er på vei: http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/news/details.aspx?c=tcm:21-34406&ct=tcm:6-231-32 Endret 1. desember 2011 av NikZer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå