Gå til innhold

Kjøpte meg bruktbil men problemer etterpå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men du kan jo søke om fri rettshjelp også :) Tjener du under 100000 så betaler du ingenting men tjener du over får du en liten egenandel. Liten å liten men hvertfall blir billigere enn å betale hele smæla.

Å hvordan gjør jeg dette da?

Må følge med på saken, kjør på med krava dine :)

Oppdater hele tide når det er noe nytt^^. Blir vel oppdatering i morgen angående hva advokaten sier. Skal stå på mine krav ja!

Lenke til kommentar

Det er det advokaten din som må gjøre. Ellers må du betale alle saksomkostninger uten å få noe hjelp til å betale det ned å da kan det fort bli kjempe dyrt. Min rettsak i år kostet meg 50,000 å med frirettshjelp blei mye av det dekket. Ta det opp med advokaten din.

Oki, hun har nevnt noe angående det men den er grei. Men igjen hva hadde du sak på da? Hvor langt tid tok det før det kom i retten?

Lenke til kommentar

Jeg har vært i omsorgstvist. tok meg ett år før den kom opp i retten første gangen å ett år tok det før det kom opp i retten for andre gang. Hver gang betalte jeg 4570 istedet for hele summen på 50,000.

Men husk på det,at HVER eneste sms,telefon,epost,møte med advokaten din koster penger. Di tar betalt for alle samtaler så regningen kan bli høy.

Lenke til kommentar

Endte med at forhandleren ville kjøpe tilbake bilen eller at vi tok bilen som den var. Ettersom jeg fikk dette tilbudet så sa advokaten at jeg ikke hadde gått nok sikkrehet angående en rett i rettsalene eventuelt.

Dette betyr jo bare at de kriminelle vinner. Så kastet bort hele 3000,- på advokat utgifter for ingen nytte.

Kjøpte bilen for 35 tusen men ting som står i på SELVE kontrakten er det reperasjoner for 10 lapper. Dette må jeg ut med selv uansett om det står på kontrakten. Til og med i annonsen står det klimaanlegg men AC kompress er ødelagt og da funker ikke klimanalegge som det skal...

Idiotisk at sånne selgere får lov å drive i Norge! Har så lyst til å kontakte VG eller noe..

Skal dra til et forbrukerråd bygg å vise frem dokumenterasjoner osv ettersom de sa jeg eventuelt hadde en sak mot de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...