Andzel Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Dette blir rettens vei! Han eieren sa at han som signerte papirene ikke hadde myndighet til det osv. De skal kjøre hardt mot hardt. Da var ferien ødelagt. Min første ferie alene med dama . Ringt advokat som ringer meg opp igjen snart. Fikk vite i dag at egentlig bilen var solgt til en annen en også, og vist de skriver en ny kontrakt så skulle jeg fortelle kjøperen at bilen er stjålet. De har et stort problem foran seg nå. Endret 16. juni 2011 av Andzel Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Da fant jeg ut at de har jugget at bilen har vært hos Bilia på service osv. Den har ikke vært registret hos justisdepartementa. Pluss dette skal bli gøy for disse nå ettersom skal til advokaten og legge fram alle bevisene kl 1 i dag. Gleder meg til å se eieren av bedriften gi opp eller gå videre og tape! 2 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Beklager tre poster etterhvert andre men rediger knappen funker ikke hos meg :s. Men snakket med advokat og vist bilen ikke er ferdig fikset til mandagen så skal jeg leie meg en leiebil og at det blir ferie på meg . Konge! Så får vi se om bilen er klar på mandagen eller om de tar dette videre. Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 wow, dette hørtes ut som en merkelig butikk Enten så har de et stort fravær på rutiner, eller så driver dem med løgn og bedrag. Uansett høres det ut som de fortjener en smekk. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Endte med at eieren ringte i dag og sa jeg skulle få bilen til den prisen som selger og jeg avtalte. Ettersom han hadde solgt biler i 25 år og skulle ikke se ut som en tulling i bruktbil markedet. Så nå sitter jeg her i dag med min nye bil ^^. Skal til de på mandag og hente min siste felg. 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Bilselgere er per definisjon kjeltringer, spesielt de som lever av bruktbiler. Det var en bra ting at du sto på krava, sånne folk fortjener litt motstand. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Ikke sant, men manglet en felg og da måtte jeg kjøpte det i dag men han betalte og sa han skulle det uten problem også Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hva slags bil kjøpte du, og til hvilken pris? Bra det løste seg, uansett. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Kjøpte meg en Ford Mondeo 2004 modell til 35000 tusen bilen hadde gått 300 tusen. Diesel bil. Endret 20. juni 2011 av Andzel Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 En 2004 Mondeo til 35 millioner? Da har du blitt lurt Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hehehe. Matte er gøy Bra det løste seg for TS, og at bilen er med på ferien Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Endte med at jeg fikk felgen i dag og at jeg måtte betale for alle fire felgene hos forhanderen etterosm han ikke ville betale nå etterosm jeg hadde fått felgen :o. Men samme det, bilen er en drøm å kjøre nå tok til og med forstillingskontroll og da fikset de bak og foran og nå er bilen enda bedre! Nesten som ny å kjøre:D Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Han skulle fikse vindusvikseren bak også sjekke og reparere forstilling. Ingenting skjedde og jeg må ut med over 3000 kroner. Yay, enda en tur til advokaten min også sende krav til fyren osv ettersom han skulle ikke fikse det men det står i kontrakten. Utrolig.. Forstillingen er vel feil Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 LOL dette var saker. Latter tårer sinne smil alt om en annen. Selg den før resten av Fordproblemene viser seg. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 LOL dette var saker. Latter tårer sinne smil alt om en annen. Selg den før resten av Fordproblemene viser seg. Forstår ikke hva som er ford problemene men har hatt ford i flere år uten probs. Gidder ikke å selge den heller nå som det er advokat på saken. Synker ikke så langt ned i kjeden at nestemann får mer problemer osv. Bilen skal bli fikset osv, så ekke noe problem. Husk at politiet bruker samme bil i Bergen som sivill politi så da er jo bilen bra ^^. ETtersom de har den enda ;P Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Han får brev ifra advokaten min med lover osv at han skylder meg 15K for reparasjoner som skulle vært fikset. Vist han ikke sier greit så går det rett opp i rett systemet. Og han fyren sier han har holdt på i 20 år- Jaja, dumt vist dette kommer ut for han da ^^ Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Da er kravet mitt sendt på tirdagen og enda ikke hørt noe ifra forhandleren enda. Dette går vel opp i systemet vel. Skal ringe advkokaten på mandagen igjen å høre. Gir fyren litt tid. Fikk vite idag at det var en annen venn av meg som viste hvem han var og han har bare tullet osv, han viste godt hvem dette var ja. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Høres ut som en seriøs selger... Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Ja veldig seriøst, nå har han tre uker på seg eller noe til å svare for seg eller går dette opp til retten. Har alt betalt saksomkostninger at saken skal starte vel så. Gleder meg til å høre. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Ringte han over igår og skulle levere bilen inn i går så han skulle fikse problemene. Nå i dag ringer han og sier at enten kan vi hente bilen eller at vi hever kjøpet akkurat nå. Idiotisk raring, jeg er så sinnsyk forbannet. Hvorfor i dundre skulle jeg levere bilen i det HELE tatt da?! Så de hadde ringt advokaten min og hun sa jeg skulle hente bilen så skal ringe hun i morgen igjen ettersom hun var i retten i dag eller noe. Dette skal bli veldig spennende å se hva han skal gjøre. Betale heller en del tusen lapper enn å få krav i retten på over hundre tusen liksom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå