Øystein.F. Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Vi har kasta oss utfor bratte skrentar og livsfarlege stup. Les hele saken Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Endelig er det tilbake! Sportspill sånn som det skal være, urealistisk! Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Uh Oh, nå kommer Dagbla' og/eller VG til å lage skriverier om folk skada seg eller daua når de har hermet etter SSX på Snowboard!! Oh the humanity! Men ellers så har jeg trua på at det blir et hei dundranes festlig spill Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Litt trist at de bygger videre på spillet i serien jeg absolutt ikke likte (SSX3). SSX og SSX Tricky, var konge, spesielt SSX Tricky. Men jeg må vel gi det en sjanse likevel? 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg skal prøve dette. Har ikke spilt et snowboardspill siden 1080° på N64. Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 God anmeldelse, men hadde vært enda bedre på bokmål Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ser ut som et sikkert kjøp Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 SSX3 er et av mine yndlingsspill, uendelige timer med å bare kjøre fra toppen av peak 3 helt ned til bunnen, aaah. Ser virkelig fram til dette, da det virker som de bare gjør det de kan bedre. Og ja! Vær så snill å få DJ Atomika tilbake! "I'm DJ Atomika, the eyes and the ears of SSX for spectators and competitors alike!" Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Fyy, spillverdnen tar av nå i oktober-januar. Dette skal jeg ha, må si SSX:tricky var en av de bedre men det her ser ut til å ta krona på verket. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Nice Moby Jones is comming back Link til gamespot Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Litt trist at de bygger videre på spillet i serien jeg absolutt ikke likte (SSX3). SSX og SSX Tricky, var konge, spesielt SSX Tricky. Men jeg må vel gi det en sjanse likevel? Jeg har uante timer med SSX Tricky. Spillte ikke etterkommerne like mye, men fortsatt en god del. Jeg håper de også har noen baner med mye farge og masse rails i i tillegg til de naturinnspirerte banene. Det nye ligner litt på denne banen fra Tricky Synd det kun er til xbox eller ps siden jeg vurderer å selge min xbox360 snart :-/ Endret 29. juli 2011 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Ahh, naice, de har koppiert ekte fjell Lenke til kommentar
DwightKS Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 SSX har alltid vært favoritt spillet mitt, ble aldri lei spillet uansett hvor lenge jeg spilte det. Gleder meg villt til den nye kommer! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Huff, kan det ikke komme på pc med xbox/ps3 kompatibel kontroller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå