Digitalklokke Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hei! Skal på tur til Frankrike. Men husker ikke om det er vanlige stikk-kontakter eller om man må ha adapter. Er det noen som kan hjelpe meg? Drar imorgen Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Oppslag gir denne: http://electricaloutlet.org/type-e Den er ikke kompatibel med jordet kontakt i Norge, men jeg regner ikke med at du drar rundt på jordet utstyr og kontakt for dobbeltisolert (den flate) bør fungere greit. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Forskjelige kontakter var noe man engang fant på for å beskytte lokal industri. Idag blir nesten alt uansett laget i Kina så dette er helt bortkastet og man burde kunne enes om en standard for hele verden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 ...men det gjør man ikke fordi da måtte det elektriske i anlegget byttes ut i nesten samtlige land, som ville koste enorme summer for ingen nytte annet enn tilreisende. Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Så hvis jeg har de tynne stikk-kontaktene så slipper jeg å kjøpe adapter? Lenke til kommentar
bublizz Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Var der i forrige uke, og de er helt like som i Norge! Så ingenting å bekymre seg for 1 Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Var der i forrige uke, og de er helt like som i Norge! Så ingenting å bekymre seg for takker! da for dere kose dere hjemme i flommen. Au rivoar! Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Var der i forrige uke, og de er helt like som i Norge! Så ingenting å bekymre seg for takker! da for dere kose dere hjemme i flommen. Au rivoar! Flom? Det er 18 grader, sol og vindstille i Norge nå og det har ikke regnet på over et døgn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå