Silres Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hei. I går tok tordenværet knekken på min NTE-Altibox ser det ut som. Jeg var dessverre ikke hjemme og fikk dratt ut kontakten. Så nå sitter jeg her, forvirra og TV-løs. Kundeservice er bare åpen fra mandag-fredag. Det lyser ingen lys på NTE-boksen. Er det noen som kan hjelpe meg? :/ Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Er det hjemmesentralen eller TV-dekoderen som er uten lys ? Lenke til kommentar
Silres Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Det er TV-dekoderen, ja. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hvis årsaken er lyn-nedslag kan det jo like god være strømforsyningem som har tatt kvelden. Går strømkabelen rett inn i dekoderen eller er det et eget adapter ? Lenke til kommentar
Silres Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Den går rett inn i dekoderen. Prøvde å bytte ut min dekoder med den som står i stua, som er en annen modell, men den lyste heller ikke på mitt rom - med min strømforsyner. Men nå vet jeg ikke om dette skulle ha gått i utgangspunktet heller. Så du tror jeg må skaffe meg ny strømkabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå