Gå til innhold

hvilken jobber kan man jobbe på nattskift?


Anbefalte innlegg

jeg vet at det går an å jobbe nattskift på bensinstasjoner.. men er det andre steder hvor de jobber nattskift. tenker ikke på vasking i mcdonalds eller liknende.

 

jeg er 20 år gammel, bor i buskerud. har bil så jeg kjøre

 

og får man bedre lønn hvis man jobber natt? evn hvordan er reglene i forhold til skatt osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Taxisjåfør, avisbud/reklamebud, vaskedame/-mann, lastebilsjåfør (krever dyre sertifikater obviously). Det jeg kommer på i farta foruten det som er nevnt. Så har du selvfølgelig nødetater som igjen krever en del mer utdanning enn det andre som er nevnt her. Asfaltarbeidere jobber mye natt og tjener gode penger. Trenger heller ingen voldsom utdanning. Nedsiden med det er at man kun jobber innen en viss tidsperiode (da det er mulig å legge asfalt).

 

Så har du jo de kriminelle, de opererer mye på natta, uten at jeg sier du bør gi deg løs på det. Er selv vekter og tjener ikke mye mer enn hva jeg hadde gjort om jeg jobbet dagtid. Vi vektere har tilnærmet ubrukelig tillegg på natta (+25kr/t) men vi er vel en av de som får aller dårligst betalt også, mye fordi det er såpass mange vektere som jobber natt kombinert med at vi generelt er veldig underbetalt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

nja, ikke si det, selv har jeg vært 8 timer på jobb i natt og sitter igjen med 42kr før skatt. tøft å være drosjesjåfør også, meget godt betalt enkelte dager!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...