SiR0 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Den knuste konkurrentene i vår samletest, nå kan du vinne en selv. Konkurranse: Vinn en Samsung Galaxy S II Lenke til kommentar
p3lim Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Første spørsmål er villedende, da denne telefonen har to forskjellige versjoner (basert på hvilken prosessor den bruker) Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 it appears that the SGSII will go by model number GT-i9100, which has been predicted by Eldar Murtazin but later thought to have changed to i9200 after photos from that device began showing up in Picasa; does that mean the Galaxy S III is already undergoing testing? http://pocketnow.com/android/samsung-galaxy-s-ii-launched Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Det hadde blitt verdsatt om dere la ut antall som svarte, og antall som svarte rett! 4 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Denne kunne jeg meget godt tenkt meg. Det er på god tid å skifte ut min gamle Nokia E51. Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Værsåsnill la meg vinne denne gangen Har bare 2000kr og skal kjøpe meg en Huawei U8800 på Tirsdag. Men hadde vært ekstremt fint hvis dere kunne ha spart meg for de 2000 kronene. Har et ganske så stramt budsjett. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Denne skulle jeg hatt, telefonen til det ene nummeret mitt døde for noen dager siden, og telefon til tlfnr.2 er i ferd med å dø. så en slik en hadde passet meg perfekt! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Værsåsnill la meg vinne denne gangen Har bare 2000kr og skal kjøpe meg en Huawei U8800 på Tirsdag. Men hadde vært ekstremt fint hvis dere kunne ha spart meg for de 2000 kronene. Har et ganske så stramt budsjett. Jeg har akkurat samme planene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Værsåsnill la meg vinne denne gangen Har bare 2000kr og skal kjøpe meg en Huawei U8800 på Tirsdag. Men hadde vært ekstremt fint hvis dere kunne ha spart meg for de 2000 kronene. Har et ganske så stramt budsjett. "Jeg har ingen penger jeg, og større kropp, og mindre klær. Så det er verre for meg enn for deg." Endret 11. juni 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 da må dere bare la meg vinne. Måtte reise meg opp av sofaen for å svare. Så der gik jeg glipp av hele ettermiddags-luren Lenke til kommentar
Xito Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hah, min 2 år gamle iPhone 3G falt 4-5 m i sin død for 5 uker siden, må nå bruke en SE K850i som skrur seg av når det passer den (ca vert tiende minutt) og hvor vibrasjonen ikke virker. Har planlagt å skaffe meg ny, og det er selfølgelig SGSII som frister mest, men har desverre absolutt ingenting å kjøpe tlf for, så siden jeg sannsynligvis ikke vinner her heller, så får jeg bare fortsette å bruke den... Gratulere på forhånd til den som vinner. Lenke til kommentar
GabrielMk3 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 @Xito: Haha, opplevde noen lignende med min HTC. Bare at det ikke var noen ulykker innvolvert. HTC'en bare døde... Bruker en gammel Sony Ericsson som lever sitt eget liv. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 k850i er jo en god telefon, min slår seg ikke av, men hadde problemer med touch knappene. send den en tur på rep via reklamasjon, funka for meg, den telefonen lever enda! og ikke mist en xperia x10i mini ut av vinduet fra 3. etasje. stod ut vinduet med den for å få wifi signal, så kom noen å skremte meg bak så jeg glapp den. merkelig nok lever den enda. men jeg vil ha ny telefon! Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hadde likt å få en sånn K850i savner egentlig de gamle mobilene, de uten qwerty og touch.. Da kunne man sendt meldinger fra lomma uten og se.. simplicity is beauty, og det var de..! men uansett, håper jeg vinner! (men tviler 99,9%)! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 hehe, k850i har 3 touch knapper da, men savner min nokia e51. er det noe å savne da, den ligger forran meg, men stein død Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Satser på å komme hjem til en overraskelse etter semesterets siste eksamen på tirsdag! Begynner å bli påtide med et mobilbytte. Min gode gamle trofaste iPhone 2G begynner å dra på åra.. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Virker som om mange har en vrangforestilling av at dette er en konkuranse hvor man skriver hvorfor akkurat du burde vinne. Men hadde vært kult å vinne though. Ikke at jeg har så forbasket stort behov for ny telefon, men har lyst til å kjøpe enten denne eller Arc. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 hehe, er jo lov å dele hvorfor også da bordplate Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Har så lyst på denne telefonen , og trenger den sårt. Min samsung galaxy spica er død, reservetelefonen nokia n73 er død, og reservetelefonen for reservetelefonen, en nokia jeg ikke husker hva heter slår seg av nå jeg sender melding Lenke til kommentar
ingridb97 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg har brukt Sony Ericsson K800i i et halvt år nå og er utrolig lei den.. grunnen til at jeg bruker denne er fordi min andre sony ericsson som jeg ikke husker hva het døde. Er like før denne dør og. Men den har klart seg veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg