TMTPascal Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hei. Er det noen som blir med på et programmeringsprosjekt? Kode skrives i delphi/pascal. Det er mulig å programmere i andre språk, men da må du kunne programmere til DLLer. Hva programmet skal gjøre kommer vi tilbake til.. (ikke bestemt) Jeg kan så og si nesten alt innen Delphi og pascal generelt, og det basice innen C++. Hvis du kan programmere pascal er du hjertelig velkommen. Ikke noe press! Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Syns du har litt feil innfallsvinkel. Man burde jo først og fremst vite hva man skal lage og hvorfor, så gjør man et valg av språk/plattform etterpå. Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hvis du har veldig lyst til å delta på et utviklingsprosjekt i delphi/pascal, hvorfor ikke finne et eksisterende open source-prosjekt hvor de trenger hjelp?! Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg kan så og si nesten alt innen Delphi og pascal generelt, og det basice innen C++. Hvis du kan programmere pascal er du hjertelig velkommen. Nesten alt innen Delphi og pascal generelt! Imponerende! Synd jeg ikke kan være med å bidra til gutteromsprosjektet ditt, Java-mann som jeg er. Jaja, jeg får sitte og vente til det kommer noen som trenger min Java-kompetanse. --- BalleB Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Nesten alt innen Delphi og pascal generelt! Imponerende! Synd jeg ikke kan være med å bidra til gutteromsprosjektet ditt, Java-mann som jeg er. Jaja, jeg får sitte og vente til det kommer noen som trenger min Java-kompetanse. Bud 5! Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Bud 5! Den ser jeg. Men jeg prøvde egentlig bare å være ironisk --- BalleB Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Den ser jeg. Men jeg prøvde egentlig bare å være ironisk Veien fra ironi til sarkasme er ikke lang Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Den ser jeg. Men jeg prøvde egentlig bare å være ironisk Veien fra ironi til sarkasme er ikke lang Nei nå tuller du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Typiske norske svar. Blir gjerne med. Jeg har nettopp kjøpt RAD studio XE. Det er tydeligvis noen her inne som ikke har mye å gjøre så kanskje de også skulle bli med i stedet for å spre sin sure galle. kontakt: kbleivik *AT* yahoo *dot* com Skriv: Object Pascal / Delphi prosjekt i emne feltet. Endret 16. juni 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det er tydeligvis noen her inne som ikke har mye å gjøre så kanskje de også skulle bli med i stedet for å spre sin sure galle. Siterer signaturen din: Forlatt forumet på grunn av mangel på humoristisk sans blant forumets medlemmer og skjulte agendaer om hvilke programmeringsplatformer som er best. Jeg sier ikke mer... --- BalleB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå