sunde1990 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hei. Var i Finland nå forrige uke på en langhelgstur. Vi leide hytte ute på landet, litt utenfor Lempäälä som ligger utenfor Tampere. Under denne turen ble jeg bitt en god del av mygg tror jeg, på ben og armer. Rundt 50 stykk fordelt litt rundt omkring. Nå, nesten en uke etter at jeg kom jeg, har ''prikkene'' gått vekk, men området rundt har hovnet opp ganske heftig og er helt rødt. Er dette normalt? Har aldri opplevd dette før etter jeg har vært på fjellet her hjemme eller på hytta. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Høres ut som at du har en type myggalergi slik som meg. Får akkurat samme hevelsen av mygg og kleggstikk. Går bort av seg selv etter hvert. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Reseptfri Zyrtec kan hjelpe deg. Snakk med apoteket http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-24101.aspx Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Ok. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå