Maynard James Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Her diskuterer vi våres alles favoritt. Game. D.no's kjekkeste hunk. ryktes at fyren tar 200 kilo i benkpress, noe som er mere en Hyrlen. AWESOME. GAME FOR PRESIDENT <3 Endret 11. juni 2011 av Shurger 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Smågal Skrevet 11. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. juni 2011 Sååååh, nøyaktig hvor dritings var du i går? 200 kilo er det han veier, ikke det han benker . 10 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Haha, gutta sine dette ja. Hvor er dritaposten fra banan? Syntes dog en youtube video med lovesongs hadde vært på sin plass, men pyttpytt. PS: For å være seriøs i et kort øyeblikk, mine byggerdager er for lengst talte og jeg har nok aldri løftet 200kg i benk heller. Sånn.. Fortsett hyllesten!!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hvorfor får Game og ikke jeg en egen tråd? 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg vil gjerne se bilder alà String-Emil. String-Henken? Eller kanskje "Henke the hunk"? 2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Banan.. Du har en god del å gå på for å bli like som Game enda. Hmm, trodde du å Hyrlen var badass i kroppsbygginga jeg Game.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå