toblix Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Fallout 3 kommer med stor sannsynlighet ut innen fire-fem år. Det kommer til å ha isometrisk perspektiv men bruker likevel en sanntids-3d-motor. Dessverre vil spillet ha et turbasert-sanntid-med-med-pause-hybrid-opplegg, og de som nå er ansvarlige for spillet er ikke de som gjorde FO1 og (første delen av) FO2 bra (de heter nå Troika, og står bak Arcanum, Greyhawk: Temple of Elemental Evil og Vampire the Masquerade: Bloodlines), men en gjeng som har sine egne idéer om hva som gjør et bra spill og ikke er så allverdens interessert i å høre på hva spillerne syns. Noe har de likevel forstått, og når deg gjelder akkurat humoren, vil den heldigvis holde seg mer på FO1-planet enn den mer dustete FO2-stilen. Det er forresten ikke Tim Cain som står bak Vampire, men Leonard Boyarsky. Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det er forresten ikke Tim Cain som står bak Vampire, men Leonard Boyarsky. I stand corrected :wink: visste bare at Troika lagde det...når det gjelder Fallout 3 tror jeg at de kan greie det. JE Sawyer er jo med... Lenke til kommentar
toblix Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Vi får se. Det blir nok bra. Spørsmålet er bare om det blir bra eller kjempebra. God natt. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 I surrender... Har visst ikke føllt med så mye som jeg først trodde alikevell... :oops: Menne.. Takker for mye bra linker!! *Brått litt mer oppdatert og belest* PS: Post gjerne mer!! Trenger lesestoff på jobben Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Svar til tull91 Jeg bor på erdal Lenke til kommentar
toblix Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 http://www.duckandcover.net/gallery/galler...Category=100028 Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 haha! Gasbot! jaja, det ser no ut som om de følger stilen til de to første for det meste iallefall.... EDIT:til ZeroFlameX eg kommer fra Kleppestø forresten... Lenke til kommentar
Spy_oo Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Huff og huff! så akkurat en trailer til brotherhood of steel. Det ga ikke mye av den gamle fallout feelingen tilbake. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hvor fant du den? legg ut link om du har... Menne... Ikke veldig overraskende at den ikke ga tilbake noe FallOut feeling egentlig.. Har egentlig minimalt tro på spillet.. Men må vell testes... Noe må man da gjøre mens man venter på Van Burton :wink: Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 "Van BUREN"....sorry, måtte bare :wink: Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 NEI!!!!!!!!!!!!! BURTON :wink: Åkehj dah.. Menne satt på jobb, så det gikk litt fort Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hehe, helt i orden. Eg må bare rette på sånne ting....(GordAn Freeman f.eks.) Lenke til kommentar
Spy_oo Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Her: http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.js...od%20of%20Steel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå