Akse Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hei! Drar på ferie til Kreta i morgen, og tar kun med meg 50mm objektivet. Jeg kjøpte det i dag, og det skal bli spennende å måtte tenkte litt komposisjon når en tar bilder. Det virker som en fin brennvidde på FF. Objektivet er også lite og lett, så det blir fint å dra med seg rundt. Jeg lager en tråd både for å dele noen bilder med dere, men også for å ha et lite ferieminne hvor jeg kan se gjennom dagene. Jeg skal prøve å legge ut noen bilder hver dag i to uker. 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 50mm og FF burde være nok Lykke til og god ferie. 2 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Skal bli interesant å følge med på. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Hei igjen! Ferien er overstått, og det ble jo ingenting av tråden da jeg glemte å sjekke at laptopen hadde inngang for minnekort. Jeg holder på å organisere bildene nå(det ble 1000 bilder), og vil oppdatere tråden med noen av bildene fra turen. Så får dere i hvert fall se litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå