Insomniatic Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Så siden jeg har tastet inn opplåsningsmønsteret feil for mange ganger, og jeg ikke lenger kan emailen til google accounten mobilen er registert på, så har jeg blitt låst ute av mobilen min Trenger hard reset på den, men er ikke like lett som det er med min HD2 :/ Så noen som vet hvordan jeg tilbakestiller mobilen? -Samsung Galaxy Spica GT-i5700. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Telefonen er låst og du vet ikke emailen din? Hørtes mistenkligt ut Men for å ta en hard reset på denne telefonen skal du: * Slå av telefonen. * Så slår du på telefonen mens du holder VOLUM NED + SVARE TASTEN + LEGGE PÅ TASTEN nede. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Telefonen er låst og du vet ikke emailen din? Hørtes mistenkligt ut Men for å ta en hard reset på denne telefonen skal du: * Slå av telefonen. * Så slår du på telefonen mens du holder VOLUM NED + SVARE TASTEN + LEGGE PÅ TASTEN nede. Selv om jeg ikke bør trenge å forklare meg på et hjelpeforum; Hadde mobilen før jeg lagde gmailen jeg bruker nå, så den er registrert på den gamle Når jeg prøver å holde VOLUM NED + SVARE TASTEN + LEGGE PÅ TASTEN så kommer den bare halvveis gjennom boot/load, så restarter den, kommer halvveis gjennom, og nok en restart. Så den looper bare gjennom det. Dette er da når jeg holder det inne hele tiden. Endret 11. juni 2011 av Latterkongen Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Du skal ikke trenge og holde inne disse tastene hele tiden. Bare til den er startet opp. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Du skal ikke trenge og holde inne disse tastene hele tiden. Bare til den er startet opp. Det samme skjedde; Jeg holder tastene nede til skjermen lyser opp, slipper. Så går den halvveis gjennom boot, og slår seg av. Deretter starter den opp og går til låst skjerm. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hm. Kan være en software bug eller noe sånt.. fant flere som med samme problem når jeg søkte litt rundt. Ikke umuligt at et serviceverksted er eneste utvei. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Sendte mail til samsung for noen dager siden, men de svarer vel ikke før over pinse. Haster forsåvidt ikke da Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ikke dumt det. Vedder på at de henviser deg til den lokale forhandleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå