sara15 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hei! Jeg leter etter 1 multifunksjonsskriver , disse kriteriene må være oppfylt *Farge *Trådløs *Spesielt god på bildeutskrifter og skanning av bilder *God kvalitet *Må helst ikke bruke så mye blekk *Blekkskriver *Separate blekkasetter *Helst ikke så høye utskriftskostnader jeg kommer ikke på så mye mer nå enn dette , jeg fikk tilbud om å få Alt-i-ett, trådløs Epson Stylus Photo PX700W for en billig penge , den omfatter mer eller mindre av nesten alle kravene mine , men problemet er at den bruker for mye blekk . Noe som igjen fører til høye kostnader, jg har ikke opplevd dette selv , men lest erfaringer rundt på nettet. Så vis dere har noen tips rundt andre multifunksjonelle skrivere fra canon,hp,epson osv. Si ifra , og vis dere har noen tips angående skriveren jg nevnte , si ifra. Skriveren er foresten til hjemmebruk. Pris:helst under 1000 mn villig til å gå til 2000 ... spørs på skriveren . Takk på forhånd. Lenke til kommentar
se# Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) PX700W er en rundt tre år gammel modell, det har kommet to nyere versjoner av denne, men jeg tror ikke utskriftsenhetene er vesentlig endret så de nyere modellene er neppe noe særlig bedre på blekkforbruk. Alle multifunksjonsskrivere i denne klassen har små patroner og da varer de ikke lenge hvis du skriver ut en del. PX700 ble regnet som en av de beste på foto da den kom og jeg har egentlig ikke noe bedre forslag (men ville nok valgt siste versjon). Jeg har sett brukertester av både Canon og Epsons modeller som klager på blekkforbruk så jeg vet ikke om du finner noe bedre når du prioriterer gode fottoutskrifter. Edit: Imaging resource lager en del tester av multifunksjonsenheter, kanskje du kan finne noe fornuftig der. http://www.imaging-resource.com/PRINT.HTM Edit2: Svenske FOTO testet multifunksjonsskrivere for noen månder siden. De kåret Epson PX720W som best i test, men en Canon-modell (MG8150) gjorde det også bra - inklusiv lavere driftskostnader enn Epson. Endret 11. juni 2011 av se# Lenke til kommentar
sara15 Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Takk for hjelpen se# , sannsynligvis vis jg ikke finner noen andre blir dt canon modell (mg8150) , har dere andre tips og erfaringer kom md dt .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå