ano_ Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Er rimelig desperat etter sommerjobb. Arbeidsplassen hvor jeg jobbet(telefonsalg) i godt over ett år er nedlagt, så har ingen referanser. Ellers har jeg ikke nevneverdig arbeidserfaring. Har sendt en del søknader og registrert CV hos det meste av vikar/bamanningsbyråer. De eneste jobbannonsene jeg har styrt unna er div jobber innen pleiearbeid etc. Virker som disse jobbene er relativt enkle å få. Noen som vet hvordan det er å jobbe på for eksempel et rehabiliteringssenter? Eller noen andre tips angående å få sommerjobb så sent som nå? Har førerkort og bil, er 21 år. Takk for svar Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Er rimelig desperat etter sommerjobb. Arbeidsplassen hvor jeg jobbet(telefonsalg) i godt over ett år er nedlagt, så har ingen referanser... Er du helt sikker på at ingen der som likevel kunne tenkt seg å være referanse? Selv om arbeidsplassen er nedlagt er det jo ikke umulig at en kan stille opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå