Spectryx Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Serverinfo: IP Adress: ter1.no-ip.org Port: 7777 Passord: sendes til brukerene Map: Large Mode: Softcore Send PM eller mail til Putresopp med ønsket brukernavn for å få tilgang til å bygge på serveren, du kan også kontakte meg på http://www.terraria-norge.net. Brukernavn må være det samme som navnet på karakteren du skal bruke. Du vil da få tilsendt et passord av meg. Når du logger inn med dette passordet vil du ha tilgang. Brukernavn er case-sensitivt, så viktig at du inkluderer små/store bokstaver. Mail: [email protected] Regler: Alle må lage en ny karakter, det er ikke mulig å ha med seg ressurser/items fra en annen karakter over på serveren. Kun EN karakter per bruker (utvides senere) Ingen griefing * mer kommer * Serverside inventory: Om du logger ut, spiller på et annet multi/singleplayer map og plukker opp items/ressurser (dirt blocks, wood, verktøy, potions osv) for så å ta dette med deg tilbake til Terraria Norge serveren, vil du ikke ha mulighet til å spille før du fjerner/sletter disse itemene fra ditt inventory. F.eks, logger du ut med 11 Dirt blocks, også logger inn igjen med 14 - må du slette 3 dirt blocks fra ditt inventory. Du vil få beskjed ved pålogging hvilke items, og hvor mange du må slette. Endret 31. januar 2012 av Putresopp Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Update 10.06.11: Server'n har litt problemer i dag, nettet mitt faller ut fra tid til annen, jobber med å finne ut hva som forårsaker dette. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Har ikke merket noe problemer på serveren og har hatt det generelt knall, men har sett det har vært griefers innom, noen av kistene var tømt og deler av huset jeg holdt på med var ruinert. Litt kjedelig at sånt skjer, men jaja. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Ahh, det var synd Nova ! Folk har lite å finne på skjønner jeg, hvis dere opplever flere problemer med griefer's så si fra. Da gjør jeg servern private med invites only, dvs at du må kjenne noen for å få tilgang. Jeg vet allerede hvem som er aktive og hyggelige på servern, så dere får selvfølgelig tilgang videre. Men jeg ser det er noen som bare er "innom" og logger av igjen. Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Var innom en liten tur tidligere i dag, og må si at det så litt ut som en krigssone. Får håpe dette ikke fører til at serveren forsvinner, da jeg er litt lei av å spille alene (lei av å bli slaktet i jakten på hellstone). Hvordan er aktiviteten på serveren btw? Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Det går veldig opp og ned, noen ganger er det 1 online, andre ganger er det 6-7! Men jeg kan slenge opp en server til med nytt map om noen ønsker? Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Logga på for å sjekke nå, og ser vi har hatt MANGE griefers innom, noe jeg syns er utrolig synd. Server'n blir nå private, de som ønsker kan kontakte meg her på forumet for å få tilgang. Lenke til kommentar
Elias2411 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Logga på for å sjekke nå, og ser vi har hatt MANGE griefers innom, noe jeg syns er utrolig synd. Server'n blir nå private, de som ønsker kan kontakte meg her på forumet for å få tilgang. Jeg har vært på serveren et par ganger og de fleste gangene var det noe rart med spawnet. den ene gangen var det masse spikes der. og etter å ha blitt drept et par ganger så tok jeg det vekk. Men det var ingen på serveren så jeg logga av. Når jeg logga på dagen etter så var det en lava dam ved spawnet så jeg tok vekk det og. så jeg bare lurer på om det er en hamachi server eller ikke? Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Nei, er ikke hamachi server. Server er nede atm, dere som har sendt meg pm får svar i morge:) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Er serveren fortsatt oppe? Ønsker gjerne invite, for jeg trenger noen å spille med! Lenke til kommentar
Citus Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Skulle gjerne ha spillt litt med noen folk ja! Invite? (Er den servern nede? har ikke fått svar på lenge nå.) Endret 10. august 2011 av Citus Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Hei alle sammen. Serveren har vært nede ganske lenge nå (var mange som griefet så jeg orka ikke styre noe mer med det). Men jeg prøver igjen nå! Send meg en PM for invite - Putresopp Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Serveren kjører nå TShock. Det er fortsatt endel konfigurasjoner som må legges til, dette gjøres fortløpende. http://tshock.co/xf/index.php Dere kan også komme med plugin-request's her. PM meg for invite. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Serverinfo: IP Adress: ter1.no-ip.org Port: 7777 Passord: sendes til brukerene Map: Large Mode: Softcore Send PM eller mail til Putresopp med ønsket brukernavn for å få tilgang til å bygge på serveren, du kan også kontakte meg på http://www.terraria-norge.net. Brukernavn må være det samme som navnet på karakteren du skal bruke. Du vil da få tilsendt et passord av meg. Når du logger inn med dette passordet vil du ha tilgang. Brukernavn er case-sensitivt, så viktig at du inkluderer små/store bokstaver. Mail: [email protected] Regler: Alle må lage en ny karakter, det er ikke mulig å ha med seg ressurser/items fra en annen karakter over på serveren. Kun EN karakter per bruker (utvides senere) Ingen griefing * mer kommer * Serverside inventory: Om du logger ut, spiller på et annet multi/singleplayer map og plukker opp items/ressurser (dirt blocks, wood, verktøy, potions osv) for så å ta dette med deg tilbake til Terraria Norge serveren, vil du ikke ha mulighet til å spille før du fjerner/sletter disse itemene fra ditt inventory. F.eks, logger du ut med 11 Dirt blocks, også logger inn igjen med 14 - må du slette 3 dirt blocks fra ditt inventory. Du vil få beskjed ved pålogging hvilke items, og hvor mange du må slette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå