husnen179 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hei! jeg har problemer med min mp4, det første som skjedde var at de sist nedlastede sangene ble automatisk slettet. Og da jeg prøvde å sette dem inn igjen fra pcen var de i den mappen men når jeg slo på mp4 var ikke sangene på den. HVA ER PROBLEMET!! Håper dere kan hjelpe meg!! Takk på forhånd!!! MVH Husnen Linken til mp4 en http://www.krimklubben.no/800/800.asp?ArticleId=16452&typ=normal Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Du gir oss ikke så mye å gå på her Hvilket program bruker du til overføring av musikk (om noe) og hva slags filer er det du vil overføre? Lenke til kommentar
husnen179 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Du gir oss ikke så mye å gå på her Hvilket program bruker du til overføring av musikk (om noe) og hva slags filer er det du vil overføre? Musikk bruker ingen programmer til overføring av musikk. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Mp3-filer da tipper jeg? Har du lest bruksanvisningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå