1234567890qwertyuio Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg har funnet alle plantene til den Masteren som skal ha planter, jeg har funnet alle uten om Snapperweed. Er det noen som kan hjelpe meg å finne det eller må jeg lette i 2 timer till etter den?!?!?! Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg gikk bare rundt å valsa i skogen å plutselig var det en plante der som het snapperweed Ikke vet jeg hvor det var, men prøv å vals litt rundt i skogen... Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Det der med at han watermagen skal ha snapperweed til seremonien hvor man leger the Eye of Innos er vel bare en liten morsomhet i spillet, det er ikke så viktig. Jeg tror han skal røyke det =) Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 gå til urteheksa og kjøp det. koster 100 gullstykker. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Vatras the watermage skal ha swampweed ikke snapperweed. DU kan kjøpe det av Sigitta,eller constantino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå