TheNarsissist Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hei, var veldig uheldig i stad og klarte å krasje inn i en kompis, det var vel egentlig litt begge sin skyld, men det var jeg som traff han så det er min skyld og jeg har ikke noe problem med å akseptere det. Det ble litt skade på sykkelen hans og vi skal skrive skademelding i morgen. Jeg er veldig usikker på hva egenandelen min blir, mamma og pappa vet det heller ikke. Så vi skal ringe på mandag. Sitter her og skjelver og er drit redd, har ikke peiling på hvor høy den er. Er den 4000 er den 20000? Føler meg helt jævlig. Jeg kjører en yzf 125 og har fullkasko. Vi betaler ca 1800kr hver 3 månede så jeg har ganske dyr forsikring i forhold til kompisene mine. Hvor høy tror dere teoretisksett egenandelen vil være? Er drit redd nå. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 På bil så er den normalt på 5000kr. Skader som det koster mindre enn ca 20000kr å reparere lønner det seg ikke å ta på kasko pga bonustapet, men har man ikke råd så må man jo. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Hehe, takk for svar, men en hyggelig forumbruker sendte meg PM i går. Gidder ikke å bruke kasko siden jeg har lite skader på min sykkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå