Gå til innhold

Hvilke knapper bruker H*****?

Anbefalte innlegg

Hey!

Jeg lurer paa hvilke muse knapper og tastatur knapper HeatoN eller andre kjente Counter-Strike bruker knappene sine til?

Hvilken mus har de? Tastatur? Ossen sens bruker de?

Om noen kunne gitt litt informasjon og HeatoN eller andre kjene spillere?

Ossen data bruker de? Ossen skjermkort bruker de?

Takker for alle hjelpsomme svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey!

Jeg lurer paa hvilke muse knapper og tastatur knapper HeatoN eller andre kjente Counter-Strike bruker knappene sine til?

Hvilken mus har de? Tastatur? Ossen sens bruker de?

Om noen kunne gitt litt informasjon og HeatoN eller andre kjene spillere?

Ossen data bruker de? Ossen skjermkort bruker de?

Takker for alle hjelpsomme svar :D

...

Lenke til kommentar

Atte... Alle de stjernene og det her forvirrer meg litt, hvorfor driver dere og sensurer alt mulig her? Gjør det vel ikke akkurat noe lettere å svare på, gjør det det, da? :-?

Dessuten; det heter "åssen", ikke "ossen"... (egentlig heter det vel hvordan, evt hvilke her...)

Lenke til kommentar

Og hvis du graver litt i CIA (hvis du har en kompis der) finner du sikkert ut masse om hvor han superhelten bor, hva han gjør utenom dataspillinga, hvilke venner han har. Så kan du jo kopiere det også!

Elge deg inn på kompisene hans osv.

Da blir du *garantert* en bedre CS-spiller enn Heaton.

Tasteoppsettet som funker for en funker kanskje ikke for en annen. Noen digger å spille med piltastene, andre mener det er blasfemi.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke HeatoN akkurat, men jeg bruker sjelden eller aldri default key-map.

Grovt sett har jeg flyttet wads så mister du alle ellers tilgjengelige knapper til venstre... Kjører ellers hopp på y og down på space (tommel) siden det da er lettere og krype/gå da. Action på j og prone (BF1942 og Wolf) på ALT_GR, reload på n.

Lenke til kommentar
Det er jo bare et sett med knapper du kan bruke uten å risikere å bli stemplet som *****. Dersom noen her innrømmer at de bruker piltastene, så mister de all respekt av meg.

jeg bruker piltaster..og har heller ingen pro og innrømme det.

hvorfor skulle jeg ikke det.spiller veldig bra med disse.

men så jo er jeg da heller ingen tjortis. :D

Lenke til kommentar
Det er jo bare et sett med knapper du kan bruke uten å risikere å bli stemplet som *****. Dersom noen her innrømmer at de bruker piltastene, så mister de all respekt av meg.

jeg bruker piltaster..og har heller ingen pro og innrømme det.

hvorfor skulle jeg ikke det.spiller veldig bra med disse.

men så jo er jeg da heller ingen tjortis. :D

Mener å ha sett bilder av at potti har tastaturet på skrå og spiller med piltastene... vanesak sikkert blir ikke pro av å forandre på oppsett hele tiden :wink:

piltast er sikkert like greit som awsd med awsd er sikkert lettest å blir vandt til... jeg spilte med numpad før og det var ownage men da hadde jeg ikke flere knapper å binde tilslutt : og det tokk mye plass på lan

Lenke til kommentar

Jeg bare skjønner ikke hvordan man kan spille med piltastene. Med mindre du har musa på venstresida av tastaturet virker det jo klin håpløst! Må jo krysse hele tastaturet med venstrehånda får å komme bort til piltastene. Fordelen er jo at opp/ned kommer rett over hverandre, istedet for bittelitt på skrå.

Lenke til kommentar
Må jo krysse hele tastaturet med venstrehånda får å komme bort til piltastene.

Bare meg eller var det ingen logikk i den setningen? :-?

Må jo krysse tastaturet for å komme til wasd også.. kommer an på hvor man har hånden til å begynne med :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...