Olgadolga Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Skal handle noen jeans, men de nettbutikkene her i norge har elendig utvalg og er ikke kule.. Noen som har noen gode utenlandske nettsteder for å handle jeans? Oppdaget nå at jeg muligens er årsaken til at Buckle.com har åpnet for leveranse til Norge. Spurte på mail for 1 måneds tid tilbake om de ikke kunne begynne å shippe til Norge, og de var veldig interessert siden jeg sa alle vennene mine ble å bestille derifra om dem åpnet. Nå er det bare å handle ivei fra Buckle.com Mye bra klær der, godt utvalg Endret 10. juni 2011 av Olgadolga Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Drjays.com - Har bestilt derfra selv, tok 7 dager inkludert helg (!) Karmaloop.com - Mye fint, men har dessverre ingen erfaringer. asos.com - Skal visstnok være ganske bra Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 http://shop.acnestudios.com/shop/men/jeans.html Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2011 Reklame.. Tenkte det samme. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) olgadolga presenterer jo ikke annet enn bullshit. Enten er han kronisk høy eller så har han en eller annen hjerneskade. Endret 11. juni 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2011 STFU Overdox, AnewZ & -drugiS- Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2011 STFU Overdox, AnewZ & -drugiS- With so much drama in the industry Forum Police are listening Be careful or you'll be history Looks like another unsolved mystery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå