Delvis Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Nå skulle jeg flytte et domene fra en host til en annen. Problemet er at eposten jeg skulle motta en kode i var den samme tilknyttet domenet(burde brukt en annen.) Og når den ene hosten er lukket og den andre ikke fått domenet, kan jeg ikke motta på den adressen. Og de nekter sende til en annen. Er det mulig å hente fram epost som er sendt til en sånn adresse? Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Nå skulle jeg flytte et domene fra en host til en annen. Problemet er at eposten jeg skulle motta en kode i var den samme tilknyttet domenet(burde brukt en annen.) Og når den ene hosten er lukket og den andre ikke fått domenet, kan jeg ikke motta på den adressen. Og de nekter sende til en annen. Er det mulig å hente fram epost som er sendt til en sånn adresse? De nekter - det virker som et lite vennlig firma. Jeg ville tatt kontakt med det tidligere firmaet og nevnt ditt problem. Det er ikke sikkert de har slettet innholdet selv om du har overført domenet. Dermed kan du bruke en dynamisk IP med midlertidig brukernavn og passord (gitt fra leverandøren) for å hente det opp igjen. Det krever jo selvsagt at innholdet fortsatt ligger der. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Behøver bare en kode for å autorisere flyttingen av domenet. Men de nekter sende den til en annen epost adresse enn den jeg var registrert med der (som altså er stengt og ikke fungerer). Får bare sånne "goddag mann økseskaft" svar som om de ikke har skjønt noenting. Og om jeg prøver igjen, er det alltid en annen som svarer som ikke vet noe, og så må jeg gjennom hele leksa på ny, og så er det bare samme svaret og så forsvinner de og svarer ikke mer. Typisk egentlig. Og så går det selvfølgelig ikke an å ringe. Endret 12. juni 2011 av groenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå