HamiltonII Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Dette er jo ikke ett problem da,men jeg lurer på hvorfor alle IDE enhetene mine vises som SCSI enheter i device manager? Er dette spesielt for Abit eller er alt bare så nytt for meg fortiden i dataverden?? :-) Lenke til kommentar
Folo Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 det blir slik hos meg på alle ide diskene som er kobla til IDE disk controller hvertfall, så det er vel noe av det samme... Lenke til kommentar
theGeir Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Dette er jo ikke ett problem da,men jeg lurer på hvorfor alle IDE enhetene mine vises som SCSI enheter i device manager? Er dette spesielt for Abit eller er alt bare så nytt for meg fortiden i dataverden?? :-) Du kjører Windows 2000, ikke sant? Win2k pleier av en eller annen merkelig grunn å late som om alt er scsi...spør meg ikke hvorfor Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Win2k, XP legger kontroller kort (og innebygde raid kontrollere) i SCSI/RAID adapters kategorien, men i virkligheten har det ikke noe med SCSI å gjøre. Nothing changes but the name eller no' Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg hadde samme problemet på mitt Abit SA7 hovedkort. Det jeg gjorde, var å avinstallere IDE-driverene som fulgte med hovedkortet. Da kom diskene opp riktig i device manager igjen. Dette var med windows XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå