Mr.Duklain Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Hei jeg har en trådløs Logitech mus som ikke funker på min maskin, men fungere på alle andre maskiner. Har prøvd å re installere driver uten at det har gjort noe. Hva kan være galt ? Endret 28. juni 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Noen som vet ? Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg tror det kan være et problem med usb porten din. Jeg er ikke sikker men det er en mulighet for grunnen. Kan også være til at pcen din rett og slett ikke tar imot musen. Du får enten skaffe en ny en, eller kanskje spørre butikken du kjøpte den i fra. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg tror det kan være et problem med usb porten din. Jeg er ikke sikker men det er en mulighet for grunnen. Kan også være til at pcen din rett og slett ikke tar imot musen. Du får enten skaffe en ny en, eller kanskje spørre butikken du kjøpte den i fra. Ok takker for svar Men sluttet nå plutselig å funke på alle maskiner jaja får ny av Komplett.no i posten 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå