Luske_Ludvig Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hei, jeg har skaffet meg en 13 år gammel Audi A3 som lukter sure sokker av A/C anlegget. Kupeluftfilteret ser meget gammelt ut. Er det nok å bytte filter og pimpe nedpå med en sprayboks med A/C rens? Eller må jeg gå grundigere til verks? Lenke til kommentar
steinar88 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 det spørs vor lenge lukten har vert der. det kan hende det holder med det du har i tankene, ellers må du rense og gasse bilen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Høres ut som du har en god plan a. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 http://www.dinside.no/871119/til-krig-mot-bil-bakteriene Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Update: Hadde meg en tur til Biltema i og kjøpte nytt kupeluftfilter. Air condition rens hadde de ikke (som vanlig). Tok derfor turen innom Bilxtra og kjøpte en Autoglym Air Condition Sanitizer til 179 kroner. Denne fungerer sånn at luftanlegget settes i gang på resirkulering. Sprayboksen trigges og så står den og sprayer i 5 minutter og tilfører kupeluften aerosoler som tar bort skiten. Lukter sitrus. Resultat: OK. Bump på denne tråden når dere vil ha update på langtidseffekten. 1 Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Anbefaler deg Nanolotus sin AC-rens hvis du ikke blir fornøyd. Det er den beste jeg har prøvd iallefall! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Anbefaler deg Nanolotus sin AC-rens hvis du ikke blir fornøyd. Det er den beste jeg har prøvd iallefall! Takk for tipset! Tror jeg må åpne opp under dashbordet og ta en sjekk på dreneringen at det ikke ligger en suppe inni der. Tror en klor / eddikblanding også kan desinfisere. Jaja. Grådig tøff bil du har btw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå