KeyanZa Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Noen tips til gode sci-fi serier? Tror jeg har sett en god del noen av dem jeg kommer på i farta ivertfall. så kom gjerne med andre tips enn dem jeg ramser opp her Firefly Stargate sg1 Stargate Atlantis Stargate Universe Star wars filmene Deep space nine 4400 Var ivertfall dem e kom på i farta Endret 10. juni 2011 av spaceway Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Har du sett Deep Space nine MÅ du se TNG og Voyager, TNG er langt bedre enn DS9 og Voyager har også sin helt egene feel. Så har du Babylon 5, også en ektremt flott serie, som er mer følelsesmessig gripende enn Star Trek Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Battlestar Galactica. Overlegent. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Så har du jo også de originale star trek filmene 1-6, så de fire med TNG, før den siste Star Trek filmen som ble sluppet nå nettopp. Firefly har også en film som heter Serenity edit: har jo også en canadisk star trek serie tror jeg men den så så ræva ut at jeg ikke skal si mer om den. TV Serien Andromeda er basert på gene roddenberry (skaperen av star trek) sitt verk. Samme med Earth: Final Conflict, har dog ikke sett disse to så kan ikke si noe om kvaliteten. edit2: Farscape er vist også en seire.. hadde håpet jeg skulle fått være ute i solen litt denne sommeren.. Endret 10. juni 2011 av Kirikovski Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Battlestar Galactica. Overlegent. Jeg håper du snakker om den orginale og ikke den nye, som bare har en episode som de laget omigjen og omigjen Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg snakker selvsagt ikke om den originale med Bonanza-Ben. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 District 9 går vel under sci-fi? Konge film om romvesner som har krasjet på jorda. Link Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Red Dwarf, Lexx. Ikke sett de selv, men tror de er ganske bra. Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Fringe er veldig bra syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå