Gå til innhold

Mistet mulighet til avatar, klagde, ingen respons!

Anbefalte innlegg

Mitt vel utfylte topic sier igrunn det meste.

Her forleden dag (ca. en uke siden) gjorde jeg noe jeg angrer på, jeg var i spøkefullt humør og lagde et bilde som det sto "moderator" på, og brukte det som avatar. Jeg tenkte dette bare skulle være morsomt, og at hvis moderatorene ikke hadde sansen for det ville jeg få en advarsel...MEN så, rått og brutalt, REV en moderator hensynsløst og brutalt vekk avataren min som jeg var blitt så glad i!

Okey, tenkte jeg mens pulsen teleporterte seg fra idle modus til 100% stress nivå."Dette skal gå bra, det er jo bare å sende en klage til den vedlagte mailadressa i PM'en som avatar-morderen av en moderator har sendt meg!"

Og følgende tankegang ble satt til virksomhet, til hvilken nytte? INGEN! Nå, ca. en uke etter at jeg sendte klagen, der jeg ba så yndig om tilgivelse og ymtet frampå at jeg hadde satt veldig stor pris på å få ta i bruk avatar igjen...du gjettet riktig, jeg har ikke fått noe svar, ei heller har jeg fått mulighet til å bruke avatar.

Så til dere moderatorer som måtte se dette, kan dere værsåsnill å prøve å få ordnet opp i saken? Om dere ser så hardt på det at jeg ikke får bruke avatar igjen - så, greit, men la meg i det minste få svar på klage mailen jeg sendte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fått inntrykk av at det er slik HW.no tar seg av slike mindre saker.

Jeg ble for en måneds tid siden bedt om å endre signaturen min, og selv om jeg forklarte min uskyld i reply på PM, så fikk jeg ikke svar. Men det er helt greit (ofte bedre), fordi en moderators mening skal vanligvis ikke tviles på. Signaturen kunne misforstås, og jeg endret den uten å klage. Du fortjener nesten alltid straffen du har fått, og det er egentlig lite du kan gjøre med det. Vent en måned (hvor du oppfører deg perfekt), og så kan du kontakte moderatoren som gjorde dette, og spør om straffeperioden din er over.

Lenke til kommentar

Heh, du bør heller takke dem hvis du i det hele tatt får lov til å ha en avatar igjen :D

Tentek selv jeg sulle lage meg en slik avatar, men heller skrive "dust" på den eller noe i den dur. "geek" :). Hvordan lagde du den? :p

Lenke til kommentar
Heh, du bør heller takke dem hvis du i det hele tatt får lov til å ha en avatar igjen :D

Tentek selv jeg sulle lage meg en slik avatar, men heller skrive "dust" på den eller noe i den dur. "geek" :). Hvordan lagde du den? :p

Lagde den i Photoshop :)

Lenke til kommentar
Jeg vil bare få eviggjøre signaturen i tilfelle noen moderatorer fjerner den:

flodhest a.k.a Chimera

#CityZone @ EF-net

*

Jeg er egentlig ikke SÅ useriøs! Selv om alt jeg sier er bullshit. [ÿÐê¢]

Sinnsykt bra, takk! :woot:

Jeg gjorde siggen signaturen min litt mer seriøs jeg, slik desertglow foreslo :)

Lenke til kommentar

Av ren nyskjerrighet; Hvorfor ble avataren fjernet egentlig ?

Ihht retningslinjene så er det kun begrensinger på størrelse, animasjon og støtende materiell.. Står jo intet om hva en avatar ikke kan inneholde..

Her er det nok en moderator som har handlet litt på egenhånd ut i fra noe han selv ikke likte... :) (har mods egentlig 'hjemmel' til å gjøre dette?)

Lenke til kommentar
ehem, det står jo støtende materiel da, og det er noe den ikke kan inneholde ;)

*hirr* Støtende, og støtende fru.Blom!

Skal jeg få svar på mailen jeg sente for en haug av dager siden, eller skal den bare ligge å råtne i cyberspace? Eller skal jeg få mulighet til å bruke avatar igjen? Bestem dere!

Lenke til kommentar

Ihht retningslinjene så er det kun begrensinger på størrelse, animasjon og støtende materiell.. Står jo intet om hva en avatar ikke kan inneholde..

Her er det nok en moderator som har handlet litt på egenhånd ut i fra noe han selv ikke likte... :) (har mods egentlig 'hjemmel' til å gjøre dette?)

Det der tror jeg du kan tenke deg til selv. Hva om jeg begynte å kalle meg for lege, uten å ha rett til tittelen? Eller Politi? Eller Konge? Vi har titler under navnene våre for at dere brukere skal kunne skille oss ut, og da nytter'ænte at folk har slike avatarer. Jeg gir rhino'en lov til å legge ut avatar, men så kan du stå som et skrekkens eksempel til andre "kreative". :p:D:p

-moderator yummy-

Lenke til kommentar

Det der tror jeg du kan tenke deg til selv. Hva om jeg begynte å kalle meg for lege, uten å ha rett til tittelen? Eller Politi? Eller Konge? Vi har titler under navnene våre for at dere brukere skal kunne skille oss ut, og da nytter'ænte at folk har slike avatarer. Jeg gir rhino'en lov til å legge ut avatar, men så kan du stå som et skrekkens eksempel til andre "kreative". :p:D:p

-moderator yummy-

Så jeg får mulighet til å bruke avatar igjen? WEEE!!

yummy is my main man! :D :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...