Kevlar Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Mitt beste kjøp: Dungeon Keeper Gold i 1999. Har det fortsatt edit! Warcraft 3 også. Mapeditoren gjorde det spillet for meg (DotA) Endret 8. september 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Tror nesten jeg må si Warcraft III. Det var tider det Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ocarina of Time har vel gitt meg mest glede for pengene vil jeg tro. Mange gode kjøp iløpet av min tid, men OoT var enestående fantastisk da jeg fikk det i hendene Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 De beste spillene jeg har kjøpt må være Call of Duty Modern Warfare 1/2 Battlefield 2 Football Manager 2007-2011 Minecraft Rome Total War Medieval Total War 2 Fable Fable 2 Settlers 3 Need For Speed Underground 2 Age of empires 2 The Elder Scrolls IV: Oblivion Lenke til kommentar
Suic Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 CS 1.6 kommer ihvertfall på 1 plass. Deretter må det vell bli killingfloor som btw er _DRIT_ fett på lan!! Test Drive Unlimited 2 der igjen. Syyyk grafikk! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Test Drive Unlimited 2 der igjen. Syyyk grafikk! Say what? TDU2 har jo middelmådig grafikk :S Endret 16. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
Suic Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Test Drive Unlimited 2 der igjen. Syyyk grafikk! Say what? TDU2 har jo middelmådig grafikk :S Dårlig skjermkort? Syntes den er bra jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Warcraft III for Dota og 3on3 med clan. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Test Drive Unlimited 2 der igjen. Syyyk grafikk! Say what? TDU2 har jo middelmådig grafikk :S Dårlig skjermkort? Syntes den er bra jeg Kjører med alt på maks, og det ser jo forferdelig ut til å være et spill anno 2011. Gresset for eksempel. I tillegg til haugevis av bugs utgjør TDU2 for min del et av mine værste spillkjøp. Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Dark Age of Camelot og Final Fantasy 8 - Aldri brukt så mye tid på et spill som DAoC. Og jeg har aldrir unna et spill så mange ganger som Final Fantasy 8! Så måtte blitt disse to =) Lenke til kommentar
Suic Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Test Drive Unlimited 2 der igjen. Syyyk grafikk! Say what? TDU2 har jo middelmådig grafikk :S Dårlig skjermkort? Syntes den er bra jeg Kjører med alt på maks, og det ser jo forferdelig ut til å være et spill anno 2011. Gresset for eksempel. I tillegg til haugevis av bugs utgjør TDU2 for min del et av mine værste spillkjøp. Haugevis av bugs? Var litt i starten men det er jo blitt retta opp nå.. Kjører glatt hos meg Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 SC2. Kjøpte det på releasedato i fjor men av forskjellige årsaker gadd jeg aldri installere det. Installerte det for 1 mnd siden etter jeg så romkamerater som gamet det, og har vært hektet siden. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Fallout 3 xbox 360 mgs 2 og 3 på ps2 (gleder meg til de kommer i HD til xbox360) Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Mest igjen for pengnene.... Half Life serien. Orangebox var en veldig god deal. 1 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Uten tvil Gran Turismo 3 og 4. Brukt utallige timer i de spillene. I tillegg må jeg ta med Half-Life serien og Portal 1 og 2. Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Gothic Universe, som inneholder Gothic 1, 2 og 3, ble kjøpt på elkjøp for 99 kroner. 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Lost Odyssey var et utrolig godt kjøp for meg. Flott jrpg med alt det klassiske som hører til. Aner ikke hvor mange timer jeg har spilt, men det er garantert over 150timer. Hitman Blood Money. Fullført spillet på alle vanskelighetsgrader samt 1000/1000 GS. Et godt spill med stor gjennspillingsverdi. Final Fantasy X Det første rpg jeg virkelig satt meg inn i. Ble helt hektet og gjorde alt som var mulig å gjøre. Fikk tak i alle spesialvåpen (Fanden så deilig det var når man ENDELIG vant chocobo racet), tok alle spesialbosser og fanget alt som var mulig å fange av sjeldne mobs. Litt synd når man kom til siste boss og gjorde pannekake av han på 1,2,3. World of Warcraft Jeg begynte å spille WoW relativt sent (Feb 2010), men veien til level 80 den første gangen var ren spillnytelse (ingen add-ons, ingen mods etc) Jeg tror ikke at noe annet spill kan toppe den opplevelsen. Men så begynte man etterhvert å raide og det å levle en ny character ble bare et ork og jeg ble dritt lei. La fra meg WoW i mai og har ikke spilt siden. Lenke til kommentar
Skateward Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Pokémon Sapphire! Lenke til kommentar
Defus Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Når jeg tenker meg om er det ingen nyere spill som kommer på min liste. Selvfølgelig liker jeg oblivion, mass effect, red alert. Men spillene som har gitt meg mest glede, og en god del frustrasjon er: Ports of Call, på en amiga av alleting. Sim City, på en gammel P75 Heroes of Might and Magic III, denne blir liksom innstalert med gjevne mellomrom. Lenke til kommentar
simenr113 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Definitivt Warcraft 3. Kjøpte det på tilbud i London 2006 og det er et av de spillene jeg har spilt mest. Et fantastisk spill!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå