Frostbeast Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Grim Fandango \o/ all hail, måtte bare lage meg en bruker her for å si det. Ingen spill har rørt meg så kraftig som det, på et tidspunkt håpte jeg at hvis det var "liv" etter døden ville d se ut som the land of the dead Når jeg runna det for første gang var det somom en del av meg døde og jeg sa farvell til en god venn. Må forsåvidt ta med dune 2 som var portalen min inn i gaming miljøet (takk Frank Herbert og Westwood og ikke minst pappa som kjøpte det) spillte det enormt mye back in the day. Ja og Red alert 1 og C&C Tiberium Dawn Morrowind må jo også få en plass på denne listen, woohoo det var tider Monkey Island spillene (utenom 4) som en alltid kan ta opp igjen for en rask gjennomgang. Full Throttle (oki alle Lucasarts adventure tittlene) Shogun Total war, var så sinsykt bra at jeg fikk(tvang) foreldrene mine til å kjøre meg hjem fra hytta for jeg var så hekta. ME 1 og 2 samt fallout 3 og new vegas som har slitt ut en lcd skjerm. Mit verste kjøp må være world of warcraft, snakk om waist of time ( you stole 5 years of my life!!!) kunne sikkert tatt med en hel haug andre og men dette er vel toppen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Vanskelig å svare på... I ren spilletid må det være Team Fortress 2, hvor jeg har ~620 timer spilt. Med tanke på at jeg fikk det med i The Orange Box, som til alt overmål var på tilbud, kommer jeg vel aldri til å oppleve et billigere spill med like høy spillefaktor igjen. I opplevelser er det derimot flere å velge i blant. Min store favoritt Fival Fantasy VII er jo en selvfølge, Resident Evil 2 er et annet spill jeg liker utrolig godt og som har blitt brukt virkelig mye siden jeg kjøpte det. Ellers er det drøssevis med titler jeg gledelig har betalt for, men den lista er så lang at jeg lar være å nevne navn. Lenke til kommentar
Zconia Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Tror det beste spillet jeg har kjøpt må ha vært Battlefield 2 . (kjøpt med Dolly pizza) maaange timer brukt bak pc skjermen etter den pizzaen Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Mount & Blade. 1866 Western mod til Mount & Blade. Max Payne. Tie Fighter. X-wing. Alone in the dark 1, 2 og 3. X-Com UFO. Nascar Racing 2003. iRacing. Il2-sturmovik. Rise of flight. Wing Commander Privateer. Deus Ex. Aliens vs Predator (1999). Crysis. Mafia. Manhunt. Transport Tycoon. Dune 2. Warcraft. System Shock 2. Bioshock. Project Zomboid (beste zombie-spillet noensinne). Freespace 2. Dreamweb. Half-life med counter-strike. Red Orchestra. X-com enforcer. Fallout. Fallout 2. Endret 23. juni 2011 av tommacool Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Mitt beste kjøp , mtp antall timer spilt må være Fallout 3 Game of the year edition. Endret 23. juni 2011 av hitman47 Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Beste spillet jeg noen gang har skaffet meg er Sacrifice Dette er et spill som må prøves. Knall god historie og gameplay. BattleZone 1 Dette er også et av de beste spillene jeg har fått. RTS forkledd som en FPS Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Mount & Blade. 1866 Western mod til Mount & Blade. Max Payne. Tie Fighter. X-wing. Alone in the dark 1, 2 og 3. X-Com UFO. Nascar Racing 2003. iRacing. Il2-sturmovik. Rise of flight. Wing Commander Privateer. Deus Ex. Aliens vs Predator (1999). Crysis. Mafia. Manhunt. Transport Tycoon. Dune 2. Warcraft. System Shock 2. Bioshock. Project Zomboid (beste zombie-spillet noensinne). Freespace 2. Dreamweb. Half-life med counter-strike. Red Orchestra. X-com enforcer. Fallout. Fallout 2. Dæsken. Over 30 beste kjøp, men hvilket er best ? Lenke til kommentar
kurrant Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 For min del så blir dette multiplayer spill. Ingenting holder en klistret til skjermen som det å eie noobs Battlefield 1942 (desert combat mod) Battlefield 2 C&C generals + zero hour expansion Lenke til kommentar
afromanjohan Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Er nok flere gode spill jeg ikke har spilt, men her er noen av de jeg har kost meg mest med og eller spilt mest: CoD MW2: har spilt alt for mye FIFA 2010: var heldig og fant en ganske god klubb der jeg spilte x antall kamper med virtual proen. Må nesten nevnes at jeg også satt i flere dager å levlet proen min så han skulle bli best mulig. James Bond 007 Nightfire: fantastisk underholdende spill brukte veldig lang tid på å klare enspillerdelen da engelsken min ikke var allverden men hadde sinnsykt mye moro med kamerater på besøk og dette spillet. Mario Kart Double Dash: Enormt irriterende og enormt underholdende. Har også noen andre titler jeg har brukt en del tid på SSX (1,Tricky,3) FIFA 2003: mitt første FIFA spill, husker man kunne sklitakle keeperen. Så er det selfølgelig Pokemon Blue, Yellow (og krystall) Timesplitters 1: hadde det aldri selv men spilte det helt latterlig mye hos en kamerat da jeg gikk i 2-4 klasse. Håper inderlig at det kommer en 4. Husker dette spillet hadde en mapmaking mode og muligheten til å spille mot opptil 16 ellnz CPUer og man kunne velge våpen som skulle ligge rundt på mappet. Det samme gjelder Street Fighter 2 Endret 23. juni 2011 av afromanjohan Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Det beste må uten tvil være Battlefield 2, der har man betalt rundt 5 øre per time. Det er god verdi for pengene.. Kan ikke påstå GTA:SA var et direkte dårlig kjøp heller Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Er så altfor mange til å nevne. Men friskest i minnet er Bioshock. Husker fortsatt hvor hooked jeg ble av stemningen, musikken, ja hele pakka, og du verden jeg ble sittende lenge. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Mine beste kjøp : Zelda 1 , 2 , 3 Nes 8 bit. Mario Spillene på Nes 8bit. Castlevania spillene ga meg også mye for pengene på den tiden. Nå i nyere tid er det utvilsomt at Witcher 1 står høyt på lista , tett fulgt av Bioshock 1 og på tredje plass Withcer 2. Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 World of Warcraft. Dette spillet holt med engasjert i 6 år. Sluttet i april i år etter å ha spillt det siden EU lansering. Modern Warfare 2. Spiller det den dag i dag. Legger vel ca 1-3 timer i spillet vær dag. (ikke sammenhengende) Mass Effect 1 & 2. Beste spillene innefor dens sjanger. Finner alltid på noe nytt å gjøre vær gang jeg spiller spillene. Lenke til kommentar
Zonaren Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) 1. Goldeneye og Mario på N64 2. GTA 1 og GTA 3 - eg hugsa magefølelsen eg hadde 3. Heroes of Might & Magic V Andre: Titan Quest:IT ca 400 timar singleplayer Monkey Island serien Half Life serien Mass Effect 2. Rusha meg gjennom 1'aren for å begynne på 2 Oblivion m\mods, uten mods er drit. Gothic 3 - det beste er at du kan stjele tilbake ting du har gitt Red Alert 2 Deluxe Ski Jump (ny versjon kjem snart) Divinity 2 + FoV Fallout:NV Trackmania GuildWars - einaste MMO eg har spelt seriøst Det helde vel. Endret 23. juni 2011 av Zonaren Lenke til kommentar
jogge94 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Vis jeg skal se på mengde spillglede må det være CoD MW2 det var time etter time med multiplayer. Ellers har vi jo fallout 3 og new vegas. og kansje dragon age origins. de var alle epic. ja og GTA er jo spill jeg fikk mye gøy ut av. mario 64 var også digg. og nå har jeg begynt å drømme meg vekk i gamle minner. Lenke til kommentar
Longbitch Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Tja, blir igrunn en oppsummering av favorittspilla, siden det er umulig å lage en top 3: Paper Mario Alle Pokèmonspilla Tetris Lego Racers SSX The Orange Box Counter Strike Unreal Tournament-serien Grand Theft Auto-serien Kingdom Hearts The Sims World of Warcraft [Edits +] Need For Speed Porsche, Underground 2 og Most Wanted. Oh, the memories of the childhood. Spill er ikke det samme som før lengre, dessverre. Endret 23. juni 2011 av Longbitch Lenke til kommentar
Campyy Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Final Fantasy VII Battlefield: Vietnam Lenke til kommentar
JulianfromBERGEN Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 GTA VI (XBOX 360) Battlefield BC2 (PS3) MF3 (PS3) Black ops (PS3) Madden 10 (PS3) RDR (XBOX 360) Kingdom Hearts (PS2) Need for speed: hot pursuit (2010) , (PS3) Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg kom på et spill til - Sims 2. Sammen med alle utvidelsespakkene så har jeg brukt MANGE timer på det spillet! Lenke til kommentar
Tulandra Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Final Fantasy 1 til 11 geniale greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå