tommacool Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Max Payne Crysis Red Orchestra Ostfront Mafia City of lost heaven Aliens vs Predator (1999) X-Com UFO Defense Mount and blade 1866: Western Mod til mount and blade Manhunt Alone in the dark serien (1, 2 og 3) Il2-Sturmovik Rise of flight iRacing Nascar Racing 2003 Beneath a steel sky Syndicate Counter-Strike Enemy Engaged Comanche vs hokum Dune 2 Theme Hospital Transport Tycoon Grand theft auto 1 Grand theft auto 3 Tie Fighter X-Wing Freespace 2 Lenke til kommentar
galemann Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Herregud kunne ramset opp 50 spill minst tror jeg, MEN den som troner soleklart på toppen må blir Half-Life modden Counter-Strike og Counter-Strike Source selvfølgelig.., Ingen spill har jeg spilt mer og spiller det omtrent daglig fremdeles.., Bedre valuta for penga får man ikke! Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 De spillene jeg har fått mest ut av og som jeg har fått mest glede av er soleklart multiplayer spill. Spill jeg gjør sammen med andre og da ofte på LAN. I aldersbestemt rekkefølge Operation Flashpoint: Cold War Crisis Operation Flashpoint: Red Alert (denne var ikke helt BIS sin men dog....) Operation Flashpoint: Resistance Armed Assault Armed Assault: Queens Gambit Arma 2 Arma 2: Operation Arrowhead Arma 2: British Armed Forces Arma 2: Private Military Company Lurer på om jeg skal kjøpe Arma 3......... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Akkurat nå? Shogun 2 og Starcraft 2. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Dead Rising 2, hvem er det som ikke trekke på smilebåndet når du planter en fontene(fyrverkeri) i skallen på en zombie? Endret 25. september 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Får føye til Fallout: New Vegas på min liste. Spilt over 100 timer i løpet av det siste året og det stopper ikke enda, fantastisk spill Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Nevner Bioshock jeg =) Genialt som fy på den tiden. 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Nevner Bioshock jeg =) Genialt som fy på den tiden. I mine øyne veldig Overvurdert spill. Men, Design! messig ja, kult setting undervann i 50 talls stil, men Spilloppsrkriften og grafikken (spesielt animasjon) var GOD og GAMMEL Doom oppskrift helt til fingerspissen, drister meg til og med til å si at Bioshock var enda mer linjeformet spill messig da man gjordet det samme fra ende til slutt (Fant bigdady, drepte big dady, drepte eller lot jenta leve - check, alt om igjen) Endret 26. september 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Nevner Bioshock jeg =) Genialt som fy på den tiden. I mine øyne veldig Overvurdert spill. Men, Design! messig ja, kult setting undervann i 50 talls stil, men Spilloppsrkriften og grafikken (spesielt animasjon) var GOD og GAMMEL Doom oppskrift helt til fingerspissen, drister meg til og med til å si at Bioshock var enda mer linjeformet spill messig da man gjordet det samme fra ende til slutt (Fant bigdady, drepte big dady, drepte eller lot jenta leve - check, alt om igjen) Men husker jeg satt hjemme alene, helt mørkt rom(nattan), høy lyd. Høre en kjerring som løper bakifra og slår deg i ryggen, det er en genial opplevelse uten å være pissredd. Jupp, får teste design da =) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Litt tja for min del her også, spillet blir for hysterisk å masete til at jeg blir redd i det hele tatt, men har spillt lignendet spill helt siden Castle Wolfenstein og orginale Doom så.. ) . Mulig det kan få meg til å skvette men det er mer pga brå lyder en at jeg sitter og er redd i utgangspunktet. Skal jeg bli redd må det bli spill som Amnesia, der de omtrent bare spiller på psyken din, men det krever at du kan leve deg inn i spillet. Apropo Tråden, Amnesia var et godt kjøp ). Endret 26. september 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) 1998 Endret 5. oktober 2011 av Drogin Lenke til kommentar
Tasselass Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Kunne ramset opp en hel del her, men får ta topp 5 da; Guild Wars BF2, 3 nå =) Shogun 2: Total War Uncharted serien Age of Conan; Rise of the Godslayer Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Trackmania 2. 20 Euro for hittil 100timer god underholdning. Trackmania nations forever: Hundrevis av timer for et par hundrelapper. Genialt! MW2: 500kr for ca. 270 timer gameplay. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Nevner Bioshock jeg =) Genialt som fy på den tiden. Enig. Også enig i kommentaren om at spillet er lineært, men det er kanskje prisen for en skikkelig historie? Det er i alle bra action hele veien, og man slipper backtracking. Lineært spill trenger ikke alltid være feil. Jeg synes det er bra at de stort sett har unngått cut-scenes, men heller bruker scriptede events til å fortelle historien. Man slipper å bli bli helt kastet ut av spillet. Jeg gir glatt terningkast 6 til Bioshock Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Age of empires II, Portal og portal 2, Den lengste reisen og Drømmefall, Assassins Creed-serien og Skyrim, bare for å nevne noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå