Lailala Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Dette er brukeren(Lailala) til min venninne. Jeg har tidligere forsøkt og lage meg en bruker selv, og prøvde det også i dag, men jeg får ikke velkomst e-post fra forumet og kan derfor heller ikke oppdrette emner eller svare på innlegg.. Slik var det også forige gang jeg prøvde og lage meg bruker med en annen e-post adresse. I dag fikk jeg også hjelp av min venninne men hun fikk heller ikke til og bruke noen av mine brukere da jeg ikke har fått velkomst e-post... Ikke at det er så ille låner bare brukeren til en venninne nå, men sytes det var rart. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Send en PM til en admin, f.eks. TSP Lenke til kommentar
Lailala Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Send en PM til en admin, f.eks. TSP Mener du fra denne brukeren her for jeg har ikke tilgang til og se medlemsprofiler en gang fra min egen bruker. Kan ikke sende PM heller. Lenke til kommentar
Lailala Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Ja, fra denne brukeren Ja da er det gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå