Gå til innhold

Trenger hjelp til webside prosjekt.

Anbefalte innlegg

Hei.

Er interessert i en flink webdesigner, som og håndterer programmering/databaser.

Vet ikke om dette er riktig forum, men prøver meg!

Jeg selv sitter på en knallgod ide, men er dessverre nokså blank når det kommer til selve utførelsen av siden.

Du må kunne vise til tidligere utført arbeid. Dette må være ekstremt gjennomført.

Gode penger å hente, da en slik side ikke finnes på web fra før.

Ta kontakt via Facebook, navn Andreas Forvik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Heisann!

Lønn vil være eierskap i siden. Snakker nærmere sammen å kommer frem til en god deal.

Jeg vil stå for promotering, kontakte bedrifter osv.. Vil på dette tidspunkt ikke skrive noe særlig mer om siden.

Kunne dette vært interessant, ta kontakt på facebook eller e-mail [email protected]

Mvh

Andreas Forvik

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vil tro at de som er gode nok til å programmere dette du vil ha tak i allerede tjener mye penger, så å tilby eierskap tror ikke jeg du kommer langt med.

Du kan så klart være heldig å finne en som akkurat har startet med programmering som vil gjøre dette for å få eierskap, men da blir nok kvaliteten der etter ;)

Lenke til kommentar

Et alternativ er å få en prosjektgruppe fra f.eks høgskole ingeniør*-studiene til å kjøre på. Da blir utgiftene dine å stille med sensor. Hvis du samtidig tilbyr prosjektgruppa andeler så kan du få et samarbeid som varer etter prosjektet er ferdig også.

*Dette er 3. års studenter som er mer eller mindre stødige i de tingene du trenger, gruppene var når jeg tok studiet på 4-6 personer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Et alternativ er å få en prosjektgruppe fra f.eks høgskole ingeniør*-studiene til å kjøre på. Da blir utgiftene dine å stille med sensor. Hvis du samtidig tilbyr prosjektgruppa andeler så kan du få et samarbeid som varer etter prosjektet er ferdig også.

*Dette er 3. års studenter som er mer eller mindre stødige i de tingene du trenger, gruppene var når jeg tok studiet på 4-6 personer.

Noen ide på hvordan man kan komme i kontakt med slike grupper ?

Takker for svar! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...