Hyrlyghet Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hei! Jeg kommer med et litt rart spørsmål om dell.no sin "konfigurer din PC" side. Jeg har tenkt å kjøpe en Dell XPS 17 som skole/hybel PC, men når jeg skal velge grafikkortet til PCen får jeg en melding opp om at strøm adapteren til PC-en ikke er kompatibel med grafikkortet Nvidia GeForce 555M (standard er 550M), men siden de ikke gir meg et valg for å skifte adapter, har jeg ikke noe annet valg enn å skifte grafikkort? Jeg syns at dette er rart siden de faktisk gir meg muligheten til å velge 555M grafikkortet, derfor jeg spør her, og fordi jeg ikke har funnet noe informasjon om dette på kundesupport-sidene deres. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Prøv en av de andre utgavene av XPS 17 i stedet. http://www.dell.com/no/p/xps-l702x/fs Litt av et kaos med såpass mange forskjellige grunnmodeller av samme maskin. Endret 10. juni 2011 av hlnd Lenke til kommentar
Hyrlyghet Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Tusen takk for svaret! En av de hadde akkurat det jeg så etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå