Nichlas Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/art...rticleID=593750 <--- Oppdaget dette først nå, men sikkert ikke alle som har fått det med seg ennå Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Typisk det når jeg byttet til Chess i mai. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Dette er helt supert! Flere og flere kjente kjøper seg mms mobil og i det siste så har jeg sendt en god del med mms. Bra at telenor og netcom forlenger kampanjen. Har sjøl netcom og sender mms daglig! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Typisk det når jeg byttet til Chess i mai. Det er den eneste ulempen med å ha abonnement hos andre enn Telenor og Netcom: De har jo aldri kampanjer! Jeg skal skrive en mail til chess og si at jeg føler meg litt "utestengt" siden alle andre har gratis mms... blablabla. Jeg foreslår at alle andre gjør det samme! Kanskje vi klarer å grine oss til gratis mms vi også? Lenke til kommentar
JZA Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Siden ZERO aldri er her, må nok jeg minne dere om at dette er en feil-post -> skulle vært i Operatører og Tjenester Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ja, syns det er noe skikkelig dritt å ha Chess akkurat nå. Ringte til dem senere i sommer og spurte om ikke de skulle ha mms-kampanje også.Svaret var nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå