MrL Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Jeg har hatt et genetisk anlegg(eller hva man kaller det) siden jeg var født, til å produsere/få muskler. Jeg har derfor altid vært muskelløs, og har høy forbrenning. Jeg har begynt på kreatinkur nå og er på min 3 dag. Jeg har opplevd både kvalme, hodepine og diare. Nå vet jeg ikke hvorvidt min egen kreatinproduksjon har vært fra før av, men er det mulig at ved å gå over til å ta kreatin, at jeg kan ødlegge for kroppen min når jeg f.eks slutter? Ødlegge produksjonen eller ligenende? Endret 10. juni 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Nei, det skjer ikke, og kreatin er ikke på noen måte en "kur". Hvis du blir kvalm, får hodepine og diaré bør du ta hintet kroppen gir deg og slutte å ta kreatin. Hvilket merke bruker du? 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Haha, dette minner meg om mødre som tror proteinpulver er dop. Hvis du ikke liker, får effekt eller tåler kreatin, slutter du med det. Det er helt ufarlig og kroppen slutter ikke å lage kreatin selv av å ta tilskudd, selv over lenger tid. Kunne kommet med kilde men det blir google, og det kan du finne like fort selv. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Nei, det skjer ikke, og kreatin er ikke på noen måte en "kur". Hvis du blir kvalm, får hodepine og diaré bør du ta hintet kroppen gir deg og slutte å ta kreatin. Hvilket merke bruker du? Hehe gikk litt fort når jeg skrev kur ja, for det vet jeg jo gi for seg at det ikke er. Bruker denne Burde jeg slutte ASAP? Har hørt 10-20 % opplever dette, men at det ofte går over.. Endret 10. juni 2011 av MrLG Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 E-coli ?? Håper for all del ikke det! Nå har jeg ikke hatt noen magesmerter eller "blodig diare" enda da ihvertfall .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå