CoD Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Etter det jeg har funnet ut har det vært ganske mange som har hatt problemer med EPoX EP-8RDA3+ hovedkort. Hos komplett data sin butikk i trondheim (der jeg bor) sa de at dette skyldes en feilproduksjon fra fabrikken... Derfor kommer 9/10 EPoX EP-8RDA3+ med feil... De som har problemer med dette kortet må derfor levelere inn eller kjøpe nytt hk... Hadde masse problemer selv som nå er løst og tenkte jeg skulle være grei å si fra =) Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 hva problem er det snakk om?? Lenke til kommentar
CoD Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Problemet til meg var at pcn låste seg i tide og utide... spesielt når jeg spilte spill... Dette har nå forsvunnet fordi jeg har byttet hk... Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Kan være at kortet hadde konflikter med noen av komponentene. Menmen... problem solved, case closed. Lenke til kommentar
C_f Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Problemet til meg var at pcn låste seg i tide og utide... spesielt når jeg spilte spill... Dette har nå forsvunnet fordi jeg har byttet hk... Overspenningsvernet er litt for "effektivt". Å kutte spenningen til denne chip'n eller ved å fjerne motstanden som styrer hvor tidlig overspenningsvernet skal slå inn, har folk fjernet dette problemet. Finner ikkle noe link. Har surret den bort. Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Det jeg fikk vil ikke måle tempraturer, og er veldig ustabilt; også fra komplett Jeg hadde tenkt å bytte det til et nytt et, men nå tror jeg heller jeg går for et annet merke! Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg har både hatt 8RDA+ og har nå 8RDA3+, har ikke opplevd noe lignende med noen av de... men er lei av amd nå, så jeg satser på p4... tralala Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Da skal mitt 8RDA3+ inn til komplett så snart som mulig. Har hatt store problem med at maskinen låser seg i spill og filmer. Blir vel et Abit kort på meg nå da. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Da skal mitt 8RDA3+ inn til komplett så snart som mulig. Har hatt store problem med at maskinen låser seg i spill og filmer. Blir vel et Abit kort på meg nå da. Har du økt spenningen på cpu og minne? Jeg hadde nevnte problem med akkurat det kortet, men ved å øke spenningen etpartre hakk (cpu: 1,75v, minne: 2,9v) hadde jeg ikke det problemet lenger. Må ikke gi opp så lett! Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Da skal mitt 8RDA3+ inn til komplett så snart som mulig. Har hatt store problem med at maskinen låser seg i spill og filmer. Blir vel et Abit kort på meg nå da. Har du økt spenningen på cpu og minne? Jeg hadde nevnte problem med akkurat det kortet, men ved å øke spenningen etpartre hakk (cpu: 1,75v, minne: 2,9v) hadde jeg ikke det problemet lenger. Må ikke gi opp så lett! Låser seg uansett! Tror ikke det hjelper å stille opp volten hverken til core eller ram. Har allerede søkt om retur på kortet hos komplett. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Kortet mitt har i grunn fungert som en drøm hele tiden, samme med epox 8rda3+ kortet til en kamerat av meg. Veldig overklokkings vennlig kort, med god kjøling. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 ja fuck 8rda3+ hadde det,funka noen dager så bare døde det,dritt kort,aldri mer epox,kun abit på meg Lenke til kommentar
It's me Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Kortet mitt har i grunn fungert som en drøm hele tiden, samme med epox 8rda3+ kortet til en kamerat av meg.Veldig overklokkings vennlig kort, med god kjøling. Samme erfaring her. Selv om Epox kan har vært uheldig med et parti av hovedkortene betyr det ikke at kortet/og Epox er dårlige. Lenke til kommentar
ahrue Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Skal ikke være nødvendig å sette strømmen over standard. Da er det gjerne noe feil med hovedkortet, og en slik økning i volt begrenser levetiden til komponentene. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hva rev-nr står på hovedkortet? Jeg hadde rev 1.1. Forresten, noen som er interessert i å kjøpe et Epox 8RDA3+ ?? Har et liggende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå